Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg skal treffe en mann til helgen, for første gang på over 12 år. Ut, spise, prate, bli kjent osv. Dette er helt utrolig skummelt for meg, betyr det at jeg ikke er helt klar? Jeg føler meg klar, men jeg klarer nesten ikke å glede meg fordi skrekken er stor for å se i øynene hans at jeg overhodet ikke lever opp til forventningene. Noe av bekymringen er at den personen jeg skal treffe er en jeg beundrer veldig (yrkesmessig) og jeg er på et helt annet nivå selv. Jeg vet at det ikke har betydning i denne sammenhengen, men likevel. Angsten for å være kjedelig, gå tom for samtaletemaer, være for dum, ikke forstå humoren hans, og kanskje heller ikke strekke til utseendemessig, er stigende for hver dag som går. Kan noen komme med noen råd? Hvordan slapper man av under slike forutsetninger slik at det er mulig å kjenne etter om det ligger noe i luften?
Gjest Tirsdagsgjest Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 At du er nervøs trenger slett ikke bety at du ikke er klar.. Det ER jo skummelt å gå på date når det er mange år siden sist man gjorde det.. Bekymringene dine er helt naturlige.. det er slik vi er.. bekymrer oss for ikke å strekke til.. Men; du vet.. Denne mannen hadde ikke invitert deg ut om han hadde hatt noen følelser om deg som gikk i den retningen du er redd de gjør. Han syns helt sikkert du er flott, hyggelig, morsom og sexy Han gleder seg sikkert like mye som du.. Kjenn hvordan du lever nå Er det ikke deilig? Vedder på at det var slike situasjoner du savnet når ekteskapet ditt var på det kjipeste.. og nå er du her! Smil og vær deg selv. Dette går bra:):)
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Tirsdag, du sa akkurat det jeg trengte å høre. Forumstøtte kan være fantastisk. Så er det bare å banke dette inn i hodet en gang for alle og SLAPPE AV.
Krill Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg synes et er skummelt å gå på date uansett jeg.. Selv om det ikke er 12 år siden. Mange tanker og forventinger. Men jeg prøver å tenke at "dette er jo bare et menneske jeg har lyst til å si hei til og ta en kaffe med. Om 2 timer er det over. Da vet jeg mye mer. Også er det veldig viktig å bare være seg selv. Du er god nok som du er! Også kan det være til hjelp å late som man skal treffe en kunde eller leverandør eller noe sånt. Da blir ikke presset så stort. Lykke til!! Du er jo tøff!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå