morene92 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 hei! for en uke siden farget jeg håret mitt mørkbrunt med litt rødskjær ( er opprinnelig lyyyys blond). jeg ble ikke fornøyd og ville derfor ha det tilbake til blondt igjen. frisøren sa at jeg ikke kunne få det blonde håret med engang, men måtte ta flere omganger med striping. derfor var jeg i går til frisøren igjen og bleket masse striper i håret. så nå består håret av brune, blonde og røde striper. jeg liker ikke de røde stripene, pluss at det er rødt i hodebunnen. om to uker skal jeg til barcelona i to uker og skal sikkert bade i sjøen og klorvann. vil dette ha noen innvirkning på håret. vil det lysne eller mørke håret? har allerede bestilt en ny frisørtime om fire uker for og ta masse lyse striper igjen. er det for tidlig og ta striper igjen da eller er det sånn passe tid? vil det røde i håret forsvinne etterhvert eller må jeg bleke det bort? hvor mange omganger med bleking tror dere jeg må ta? det ble litt langt, men tenkte for og få et best mulig svar må jeg beskrive detaljert hva jeg ha gjort. har noen av dere erfaringer med og bleke det fra mørkbrunt til blondt? hvor mange omganger tok dere og hvor lang tid tok det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå