Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 og hvordan har serien hjulpet huden deres?Hva anbefales til fuktfattig kombinasjonshud som er uren?Jeg er 31 år.
bioing Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 og hvordan har serien hjulpet huden deres?Hva anbefales til fuktfattig kombinasjonshud som er uren?Jeg er 31 år. Hei, jeg har prøvd Dermalogica serien som er for kombinasjonshud men kan ikke si den hadde noen særlig effekt. Nå har jeg vært plaget med ganske så uren hud, så det måtte sterke medikamenter til for at bedring kunne sees. Hvis du er veldig plaget med uren hud kan jeg anbefale isotretinoin som har virket helt sinnsykt bra for meg.
Gjest Heidie Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er veldig fornøyd med fuktproduktene til Dermalogica. Elsker Dermalogica Skin Hydrating Masque (http://www.prettyskin4less.com/p-1188-dermalogica-skin-hydrating-masque.aspx) og Dermalogica Skin Hydrating Booster (http://www.prettyskin4less.com/p-1175-dermalogica-skin-hydrating-booster.aspx) I tillegg bruker jeg MD Formulations for problemhuden min
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har til nå brukt special cleansing gel, men følte den ble for "sterk" for huden min. Ble veldig stram i maska etter jeg hadde brukt den. Jeg har ikke problemhud mtp kviser e.l. men er vel kanskje litt tørr..kanskje litt sensitiv. Brukte også daily microfoliant og sved masse i ansiktet sist. uansett, jeg har bestilt noen produkter fra REN-serien. Gleder meg virkelig til å teste dem ut! Har lest mye bra.
Gjest scorpius Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Mange av de er ganske dyre, men jeg er kjempefornøyd selv Anbefales!
tinywiny Skrevet 29. juli 2010 #6 Skrevet 29. juli 2010 Din urene hud bør behandles med produkter som et tilpasset voksen problem hud, Medibac fra Dermalogica for eksempel er det. Produktene er som andre sier her ganske dyre, så det lønner seg nok å kjøpe et reisekit til å starte med, for å kunne teste litt forskjellig og sjekke at det funker. Det pleier jeg å gjøre når jeg skal begi meg ut på nye hudpleieserier. Er så utrolig kjipt å invistere i dyre dommer for ting som muligens ikke fungerer på min hud, selv om det sikkert fungerer for dama som prøver å selge den haha. For min del har jeg tidligere vært svært fornøyd med Dermalogicas produkter, Active Moist feks var veldig god for min hud. Men jeg har desverre ikke råd til å bruke produktene jevnlig =(
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 hovudinnlegger her. Bruker nå special cleansing gel, age smart toneren, overnight clearing gel(medi bac) og skin smoothing cream.Brukt dette i 3 uker, og kremen i 1,5 uker ca. Lurer på om active moist gir meg for lite fukt. Md formulations har jeg brukt, men huden min ble ikke bedre etter 9 mnd, ble veldig lei! Har fortsatt kviser, haken min eg kjempestygg, arr og flekkete, pluss kviser.Sorte prikker som er nuppete og står litt ut. Fortvilet! Kan ikke prøve produkter i hytt og pine. I går brukte jeg skrubben fra md formulations, hadde ikke brukt den på noen uker,(har brukt clean start skrubben isteden) og huden min er verre idag. Vet ikke om jeg kanskje reagerer på glycolsyre, og at jeg kanskje brukte for mye av overnight clearingel igår (det kom ekstra mye ut fra flaska, så ville ikke kaste og smurte ekstra på )Håper dermalogica vil roe huden min. Bruker mineralsminke uten bismuth og vasker kostene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har til nå brukt special cleansing gel, men følte den ble for "sterk" for huden min. Ble veldig stram i maska etter jeg hadde brukt den. Jeg har ikke problemhud mtp kviser e.l. men er vel kanskje litt tørr..kanskje litt sensitiv. Brukte også daily microfoliant og sved masse i ansiktet sist. uansett, jeg har bestilt noen produkter fra REN-serien. Gleder meg virkelig til å teste dem ut! Har lest mye bra. jeg bruker bare en bitte liten erterstørrelse av rensen. Hudpleieren sa at bruker en for mye kan en bli stram i maska av og til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Dermalogica produkter kjøper jeg på EBAY til en brøkdel av prisen... jeg har en favorittselger som heter BRANDNAMESKINCARE. Endret 29. juli 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #10 Skrevet 29. juli 2010 (endret) Dermalogica produkter kjøper jeg på EBAY til en brøkdel av prisen... jeg har en favorittselger som heter BRANDNAMESKINCARE. ja der var det billigere enn prettyskin4less. Men de har ikke skin smoothing cream ? Endret 29. juli 2010 av Bond
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 ja der var det billigere enn prettyskin4less. Men de har ikke skin smoothing cream ? Jeg har kjøpt skin smoothing creme fra BRANDNAMESKINCARE mange ganger. Kanskje de ikke har den ikke akkurat nå, men vanligvis har de det. Legg denne selgeren til dine favoritter, jeg har spart så mye på å kjøpe fra dem at det er ikke morsomt engang. De selger MD Formulations også + Bare Escentuals.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 Dermalogica produkter kjøper jeg på EBAY til en brøkdel av prisen... jeg har en favorittselger som heter BRANDNAMESKINCARE. Han merker pakkene med "personal gift" og skriver ned verdien. Veldig greit! 295kr ,det var inkl frakt, for 100 ml skin smoothing cream krem
Brooke Penelope Skrevet 30. juli 2010 #14 Skrevet 30. juli 2010 hovudinnlegger her. Bruker nå special cleansing gel, age smart toneren, overnight clearing gel(medi bac) og skin smoothing cream.Brukt dette i 3 uker, og kremen i 1,5 uker ca. Lurer på om active moist gir meg for lite fukt. Md formulations har jeg brukt, men huden min ble ikke bedre etter 9 mnd, ble veldig lei! Har fortsatt kviser, haken min eg kjempestygg, arr og flekkete, pluss kviser.Sorte prikker som er nuppete og står litt ut. Fortvilet! Kan ikke prøve produkter i hytt og pine. I går brukte jeg skrubben fra md formulations, hadde ikke brukt den på noen uker,(har brukt clean start skrubben isteden) og huden min er verre idag. Vet ikke om jeg kanskje reagerer på glycolsyre, og at jeg kanskje brukte for mye av overnight clearingel igår (det kom ekstra mye ut fra flaska, så ville ikke kaste og smurte ekstra på )Håper dermalogica vil roe huden min. Bruker mineralsminke uten bismuth og vasker kostene. Det kan være lurt å bruke skin hydrating booster under active moist om du er fuktfattig. Det er også viktig å drikke nok vann og ta tran da dette "smører" huden din innenfra. At du ble verre dagen etter du har brukt MD er helt normalt. For det første må huden venne seg til glycolsyren igjen om det er lenge siden du har brukt det. Om du bare bruker skrubben en gang i blandt, går dette helt fint For det andre så må alt ut før du blir bra, med andre ord så vil du (i de fleste tilfeller) bli verre før du blir bedre, fordi huden din renses slik at alle urenhetene kommer ut den første tiden. Gi det litt tid, så blir du nok bedre, får vi håpe
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #15 Skrevet 30. juli 2010 Det kan være lurt å bruke skin hydrating booster under active moist om du er fuktfattig. Det er også viktig å drikke nok vann og ta tran da dette "smører" huden din innenfra. At du ble verre dagen etter du har brukt MD er helt normalt. For det første må huden venne seg til glycolsyren igjen om det er lenge siden du har brukt det. Om du bare bruker skrubben en gang i blandt, går dette helt fint For det andre så må alt ut før du blir bra, med andre ord så vil du (i de fleste tilfeller) bli verre før du blir bedre, fordi huden din renses slik at alle urenhetene kommer ut den første tiden. Gi det litt tid, så blir du nok bedre, får vi håpe Bruker skin smoothing cream nå, tror active moist gir meg lite fukt. Og off jeg er lei av at huden har brukt 1,5 år på å rense seg med md formulations og decleor,ikke blitt bedre, og nå vil jeg gi dermalogica en sjanse.....håper dette er rette produkter for huden min, for det ser ut som det kan gå rette veien-et lite håp.Går til laserterapi i tillegg.
gohege Skrevet 31. juli 2010 #16 Skrevet 31. juli 2010 ja, jeg men jeg bruker den nye serien Clean start siden jeg er midt i tenårene, og de fjernet alle mine kviser, men vet ikke om andre produkter som skal fjerne problemhud som virkelig fungerer
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 ja, jeg men jeg bruker den nye serien Clean start siden jeg er midt i tenårene, og de fjernet alle mine kviser, men vet ikke om andre produkter som skal fjerne problemhud som virkelig fungerer Clean start var ikke aktivt nok for voksen akne sa selgeren, derfor anbefalte hun medi bac clearing gel. Den er det 2 % salicylsyre i. Men clean start er sikkert supert for tenåringshud, ønskt at det fantes da jeg var tenåring! Veldig bra at det hjelper for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå