Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja; som overskriften sier: noen som kan anbefale noen som er flinke med øyenbryn i Bergen????

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Lurer jeg også på!

Skrevet

Caroline på KCA frisørsalong på Søreide er veldig flink :)

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja; som overskriften sier: noen som kan anbefale noen som er flinke med øyenbryn i Bergen????

Jeg også lurer på dette. Noen som f.eks har gjort det på The Body Shop på Galleriet?

Gjest Pjuskelusk
Skrevet

Jeg går hos face it i enden av gågaten. De er kjempeflinke, og bruker sånn threading (?) teknikk. Sånn med tråd altså :) jeg har ikke peiling på hvordan det funker, men fiiint blir det!

De er forøvrig noen av de billigste og dyktigste på hudpleie og slikt i Bergen synes nå jeg. Jeg har prøvd flere, og noen av de andre har skyhøye priser på alt! Det er ikke sånn spafølelse slik som hos f.eks. wahwah, men de er hyggelige og kjempeflinke :jepp:

Skrevet

Jeg går hos face it i enden av gågaten. De er kjempeflinke, og bruker sånn threading (?) teknikk. Sånn med tråd altså :) jeg har ikke peiling på hvordan det funker, men fiiint blir det!

De er forøvrig noen av de billigste og dyktigste på hudpleie og slikt i Bergen synes nå jeg. Jeg har prøvd flere, og noen av de andre har skyhøye priser på alt! Det er ikke sånn spafølelse slik som hos f.eks. wahwah, men de er hyggelige og kjempeflinke :jepp:

Er det vanskelig å få time der? Dessuten er jeg veldig redd for at øyenbrynene skal bli for tynne og "unaturlig". Har derfor alltid vært så skeptisk til å la andre gå løs på de;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å gå på Hud, kan besøke nettsiden deres HER. Veldig fornøyd med de :)

Gjest grønnfi
Skrevet

Det er en dame som driver BASICCARE som er veldig flink. Linda, og hun er ærlig. Om du har "tynne" ideer så sier hun ifra om hun syntes det IKKE passer til ansiktet ditt. Billig er hun og :goodbye:

Gjest Pjuskelusk
Skrevet

Jeg får time ganske fort, tror jeg. Har aldri tenkt over at det tar lang tid, hvertfall :)

Og jeg ga klar beskjed om at jeg ville ha naturlige bryn. De blir jo selvfølgelig tynnere enn jeg hadde, men de fikk mye finere form og så fremdeles naturlige ut.

Bare husk å gi beskjed om hva du ønsker uansett hvor du går, så skal du nok være trygg :jepp:

Skrevet

Da har jeg fått time hos Face It. Skal skrive om jeg er fornøyd eller ikke:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å gå på make up store på xhibition. Der er de veldig flinke:)

• 1 år senere...
Skrevet

Bump, noen med nylige gode erfaringer? Jeg må seriøst ha hjelp til øyenbrynene mine

• 8 måneder senere...
Skrevet

Dytt!

Trimming og evt. farging av øyebryn i Bergen. Noen som kan anbefale noe?

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Mon Ami på sartor senter! Der har de en tråedame. Det er det ikke mange som har! Sykt fornøyd der :) Hun er kjempe populær slik jeg har forstått.

Skrevet

Kunne kanskje skrevet Bergen sentrum =) Har ikke bil, så noe annet blir veldig knotete :)

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dytter på denne! Er det egentlig noen i Bergen som er flinke på øyenbryn?

Anonymous poster hash: 0ea3a...37a
Skrevet

Jeg bruker Face It. Synes de er grådig flinke.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Dytter på denne-igjen. Er face it virkelig flinke, eller har det kommet noen andre steder man bør prøve?

Anonymous poster hash: 0b4f0...d54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...