Gå til innhold

Til mennesker som setter opp gjerde

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis din partner vil være utro, kan jeg love deg at h*n kommer til å være det.

Det finnes ikke et høyt gjerde du kan sette opp, som kan forhindre det.

Du må fokusere på det ENESTE du kan kontrollere. Og det eneste fokuset, det enete du kan kontrollere. Vet du hva det er? Det må være deg selv i dette parforholdet.

Hvor godt har du tenkt over ditt gjerde, for å forhindre et utroskap?

Har du noen gang tenkt på hvordan du mener at dette forhindrer et utroskap/styrker tillit?

Har du spurt deg selv:Hvorfor styrker det tilliten min til min partner, å ikke la kvinner eller mannen i ditt liv gjøre det eneste de kan fokusere på?

Det eneste en partner kan kontrollere, er seg selv.

Så mitt råd til bikini-bestemmere, menneser som mener at man skal kreve at partner aldri skal fordre din tillit. Slutt å kontrollere dem, fokuser på deg selv og hva du kan gjøre for å være en bra partner i dette parforholdet.

Hva føler du, når du tenker over grensene dine, som er satt opp i forholdet ditt?

Hvis du skulle revurdert dem NÅ. Hvor rasjonelle er de for dere som et par?

Det er mennesklig å sette opp gjerde, grenser. Men man må betale prisen med å tenke rasjonelt overfor din partner. - Og ved seg selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, det var fornuftige ord.

Skrevet (endret)

Vi har ikke gjerder, vi. Gjensidig tillit kalles det vel også.

Endret av Wadjet
Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Gjensidig tillit er fint. :) Og i tillegg, ikke straffe din neste kjæreste for hva din forrige kjæreste gjorde mot deg.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Supramundane, mod.

Gjest Stine
Skrevet

Hadde ingen gjerder jeg, fullstendig tillit. Derfor tok det meg over 7 mnd. å forstå at den "hengivne" og trygge mannen min hadde et forhold til den koselige nabokona. De er begge flotte mennesker uten fnugg av ære, moral eller verdier.

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Hadde ingen gjerder jeg, fullstendig tillit. Derfor tok det meg over 7 mnd. å forstå at den "hengivne" og trygge mannen min hadde et forhold til den koselige nabokona. De er begge flotte mennesker uten fnugg av ære, moral eller verdier.

Man kan bygge gjerder men likevel ikke gardere seg mot utroskap. Og det er den utro som er å klandre, ikke den med tilliten. Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...