Gå til innhold

Noen som kan forklare meg kondom?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan forklare meg forskjell på kondomer, merke og stoff osv?

Har null peiling...

Da jeg hadde kjæresten var det han som ordnet med kondom.

Jeg lurer sånn på hva som er forskjell med stoffet ... altså, Latex? Eller fins det andre stofftyper for de som ikke tåler Latex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnesforskjellige merker, smak, latex og annet for de som ikke tåler latex, kondomer med viberasjon og som er tynnere for mer følsomhet osv. Søk litt rundt på nettet, der finner du mye.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men hva skjer om man ikke tåler lates? Hva er latex? Er det et billig stoff?

Er dyrere kondomer laget av et annet stoff som er sikrere og tynnere?

Skrevet

Latex er en type gummi. Noen gutter og jenter er allergiske mot latex, og dermed må man kjøpe latex-frie kondomer. Det har ikke noe med kvaliteten å gjøre :) alle kondomer du får kjøpt i matbutikk, på apotek og på erotiske butikker i norge, er i god kvalitet.

Det finnes mange forskjellige typer kondomer. Noen er tynnere (bullshit, kjennes ikke annerledes ut mener jeg), noen er større (for de guttene som trenger litt mer plass...), noen har små knotter eller riller på utsiden (kan være jævlig vondt om man ikke er våt nok, men ellers veldig digg)...

Symptoms of a latex allergy can include itching, dryness, a rash, and shortness of breath, although welts and eczema have also been reported.

Om du eller partneren din mistenker latex-allergi, er det bare å kjøpe latexfrie kondomer og se om symptomene forsvinner :)

Skrevet

Du får en alergisk reaksjon med en gang om du ikke tåler latex, så det merker du. Kondomer ligger på samme prisen i butikken, det bare finnes forskjellige varianter som det finnes av tobakk feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...