Livets datter Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Husker dere "The mystery of time and space? Spillet hvor du hele tiden må tenke ut nye løsninger og muligheter, og finne ut hvordan du skal komme deg videre til neste rom, finne nøkler osv. Utrolig bra, men en liten advarsel er vel på sin plass: Du blir helt hekta, og dette er tid-krevende! Lykke til!
Sofia Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Dette husker jeg godt. Til å bli gaaal av til tider. Jeg husker jeg videresendte det til mamma og hun var passelig irritert på meg for jeg nektet å komme med løsninger til henne. Det ødela visstnok søvnen hennes for en stakket stund... Men veeeldig morsomt når man får det til!
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2003 Finner forresten ikke den gamle linken. Vet noen hvor den er blitt av?
Sofia Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 http://www.albartus.com/motas/ Tror dette er den du mener LD.
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2003 Sorry, jeg uttrykte meg feil. Mente selvsagt; Hvor er den gamle tråden om dette spillet?
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2003 Fort gjort, Anafugia!
jordbær Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 Ah.. satt sinsykt lenge med dette spillet førstegangen.. gahhh.. :D Lykke til folket! Nå har dere noe å bryne dere på. (ikke juks ved å søke på ledetråd-tråden vi hadde på snikksnakk for en stund siden)
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2003 (ikke juks ved å søke på ledetråd-tråden vi hadde på snikksnakk for en stund siden) Det er denne jeg leter etter!!!
jordbær Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Det er denne jeg leter etter!!! hmm.. hehe.. *lete sammen med*
Livets datter Skrevet 29. september 2003 Forfatter #11 Skrevet 29. september 2003 Krise! Finner ikke tråden! :cry:
Rufus Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 Jeg liker også sånne spill... :D selv om jeg alltid trenger hjelp... :oops: ....den gamle tråden ligger her: '>http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ghlight=
jordbær Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Krise! Finner ikke tråden! :cry: :o ikke jeg heller! Ok,. tenke på ord man kan søke på? kode, hjelp, hjul, rødt hul osv, lyspære, lommelykt...
Sofia Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Jeg liker også sånne spill... :D selv om jeg alltid trenger hjelp... :oops: ....den gamle tråden ligger her:http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=22646&highlight= hehe....har lest litt igjennom denne gamle tråden nå...og gjett om jeg var forvirret der en stund... Men til dere nye som skal prøve dere på dette spillet. Ikke les denne tråden først dah.... dere har godt av å plages litt dere også...
Rufus Skrevet 30. september 2003 #15 Skrevet 30. september 2003 Måtte jo bare se om det hadde kommet noen endringer i spillet - og det hadde det!!...Og jeg er hekta....igjen... :oops: Så nå sitter jeg fast igjen.... Noen som har spilt det i det siste som kan hjelpe meg litt i rommet med UFO og en "marsboer"???
Crazee Skrevet 30. september 2003 #16 Skrevet 30. september 2003 Hmmm - då må opna litt skap og finna nøklar som passar her og der. Og det var vel der (i området) du finn ein C64 - du skal finne eit ord å skriva inn der for å opna ei ny dør.
14062003 Skrevet 30. september 2003 #17 Skrevet 30. september 2003 Crazee: Kan du gi meg nøyaktige instruksjoner på den rundingen som kommer rett etter de aliengreine? Jeg skjønner at den går rundt og at fargene sikkert skal stemme i et mønster, men jeg får det IKKE til! Meg i går: hekta på sånt? "HAHAHA!" Meg i dag: "ikke forstyrr!" :oops:
Crazee Skrevet 30. september 2003 #18 Skrevet 30. september 2003 Nøyaktige instruksjonar? Vel... Orkar ikkje spela gjennom ein gong til for å koma fram til det punktet, men etter minnet: Du treng eit "kort" av eitt eller anna slag (er raudt) som du finn i eit skap, i lag med ein annan ting (nøkkel? Skrujern?) Vift kortet framfor scanneren, og fargehjulet vert seinka. flytt om på bitane slik at alle fargane er samla kvar for seg, under tilsvarande farge på rama. Når det er gjort, gå "tilbake" og veft kortet framfor scanneren igjen, slik at hjulet vert løfta opp. Du kan no trykka knappen, som opnar safen, og du finn ein ny nøkkel der. Og du veit jo kva du gjer med nøklar ;-) Var det godt nok? (Hugsar ikkje heilt kva rekkefølgje du fann det der og biljardspelet og sånn...)
Crazee Skrevet 30. september 2003 #19 Skrevet 30. september 2003 Orkar ikkje spela gjennom my ass. Hrmpf. Kva er det eg har gjort nett no då? Altså, du opnar skapet i rommet med det fargehjulet og finn ein nøkkel og ball. Nøkkelen brukar du til å opna eit anna skap i eit anna rom, der du finn dette kortet. Dette kortet viftar du altså framfor scanneren osv som i førre innlegg. Nøkkelen du finn i safen opnar du altså den låste døra med (surprise) - og det er i DET området du finn nøkkel og skrujern i lag. Og det biljardspelet. Då overlet eg scena til deg. (Crazee tuslar vekk.)
14062003 Skrevet 30. september 2003 #20 Skrevet 30. september 2003 Nøyaktige instruksjonar? Du treng eit "kort" av ... Null problem. Jeg får ikke til den jæv*a sirkelen! flytt om på bitane slik at alle fargane er samla kvar for seg' date=' under tilsvarande farge på rama. [/quote'] Ikke fa*n om jeg får det til! Jeg har forsøkt 2 ganger - med over 100 moves begge gangene. Jeg blir så sint av sånt, for jeg har aldri fått til sånne umulig oppgaver av den typen! Dette er en av de ytterst få gangene jeg har hatt lyst til å kaste padda* ut av vinduet!!! *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå