Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 *Lure meg stille inne på KG i arbeidstiden... * For en måned siden var jeg så uheldig å falle og få brist i halebeinet, så jeg har tilbrakt siste fire ukene i senga, noe som har ført til x antall timer tv-titting hver dag. Idag er første dagen tilbake på jobb, og jeg innså nå plutselig at jeg har blitt avhengig av Gossip girl Det går på TvN fra kl 7.50 så det kræsjer med jobben og jeg er klar for avvenning, men nå da sitter jeg her og lurer så innmari på hva Georgina har på Serena???? Har sett noen episoder tidligere, så jeg vet de begynner på College etterhvert, men dette er en ganske tidlig sesong tror jeg for de går vel tredje året på High School eller no... Kan noen vær så snill hjelpe meg?? Kjenner dette er noe jeg må få vite før jeg kan gå tilbake til arbeidslivet.... *Lure meg ut igjen før sjefen går forbi og ser hva jeg driver med....*
Nalla Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 **SPOILER** Etter at Serena hadde sex med Nate i bryllupet dro hun for å møte Georgina på et hotell. Georgina hadde med seg en gutt, Peter(?), og de satte opp et skjult videokamera. Planen var etter det jeg skjønner å filme de ha trekant uten at Serena hviste det, men slik gikk det ikke. Da Peter ble litt for nærgående foreslo Serena at Peter skulle sniffe en stripe, han fikk et anfall, og Serena fikk ringt nødnummeret før hun og Georgina stakk av. I farten tok Georgina med seg kasetten fra kameraet. Og Serena ser etterpå at ambulansefolkene frakter Peter med seg ut av hotellet i en likpose. Sånn ca. gjenfortalt
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Ahhh... Ikke dårligere enn det nei... Fantastisk!!!!! Tusen tusen takk!!! Da kan jeg være på jobb imorra UTEN å ønske meg tilbake til bristet halebein...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå