Gå til innhold

Susing i doet mitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok.. jeg er ingen rørlegger? Men doet mitt oppfører seg litt merkelig.. det begynte med å skikkelig dure etter at jeg hadde spylt, og gikk over til en skikkelig suse/renne-lyd.

Orker ikke betale tusenvis for å få en fikse-mann hjem..

What to do?

Skrevet

Sjekk om det er tett i sisterna - eller få noe til å gjøre det for deg!

Skrevet

Da løfter jeg bare toppen av? Uten å skrue?Går det an altså? Det hørtes ut som en veldig sannsynlig grunn.

Kvinner kan jo mye! :lol:

Takk!

Skrevet

Hvis du har en lekasje i doen. anbefaler jeg på det sterkeste å få den fikset!!! Ellers kan det bli veeeeldig dyrt!!

Fikk 7000 kr i vann/renovasjonsregning pga en bitte liten lekasje som hadde vært der i noen månder...

Skrevet

Hvilken type susing? Samme type susing som når den står og tapper opp etter at du har trukket ned? I såfall kan det være noe så enkelt som at proppen som skal tette nederst (den du drar i andre enden av) har havna skjevt. Renner det vann langs kantene i toalettskåla hele tida? Kommer det ut vann noen steder?

På de fleste toaletter kan du ta av "topplokket" og kikke oppi uten de helt store problemene. Noen må du skru en skrue eller to, andre kan du bare løfte av. Prøv å kikke oppi, og se om ting ser ut som de skal. Flotøren kan ha hekta seg opp slik at det ikke slutter å tappes i vann, men da skal vannet bare renne ut. Problemet er selvfølgelig lyden og det at det går mye vann. Du klarer sikkert å vippe den tilbake på plass igjen.

Skrevet

Her er gode tips iallefall. KG er genialt! Hvis det kan spare meg for 7000 kroner!

Hmm... i går tok jeg på meg hansker og rørte litt oppi sisterna. Den tingen som skal flyte opp når sisterna er full, ligger og pipler vann på toppen. Det er den dingsen som bråker fant jeg ut. Forstår ikke helt hvorfor. Skal prøve å skru litt mer.

Stakkars doet mitt. Det er ikke så gammelt. Litt for mye arbeid for det kanskje.. :o

hilsen rørlegger-liberta

Skrevet

Når dette skjer pleier jeg å trekke forsiktig ned, løfter bare "håndtaket" (hva heter det egentlig?) littegrann opp, så gir det seg som regel. Kan jo hende det gjør det hos deg også. Ville ikke skrudd for mye selv, plutselig står du der til knes i kloakk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...