ludo Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Ja som tittelen sier.. hvor har du ikke lyst å reise ?
Rosalie Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har aldri hatt noen dragning mot Asia, mesteparten av Afrika og latin-Amerika.
gustav Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Israel, de arabiske landene med mest bråk og kvinnefientlig kultur, krigsområder i Afrika. Og Australia for der har de 'alle' de farligste-av-sortene (slanger skorpioner ugh). Trenger ikke være politisk enig med styresettene i landene jeg besøker, men har ønske om å i allefall til en viss grad å kunne forstå dem.
kazcade Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Syden! Har vært i Alanya og Ayia Napa for en del år siden og skal IKKE tilbake. Grøss! Kan heller ikke tenke meg steder som Ibiza, Costa del Sol og Kanariøyene. Har heller ikke lyst til å reise til mesteparten av Afrika og USA
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Kreta, Kanariøyene og diverse kvinnefiendtlige/muslimske land i Midtøsten. Ellers frister det aller meste!
The Kitten Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Jeg vil egentlig besøke alle land i hele verden, men Nord-Korea står ikke så veldig høyt oppe på listen nå.
Gjest Okusan Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Jeg kan faktisk ikke komme på noe sted jeg ikke har lyst til å dra... det meste- inkludert både New York og Nord-Korea- ville vært spennende på en eller annen måte. Men jo! Jeg vil ikke på cruise, det står for meg som dødsens kjedelig.
MissStiles Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Verken Asia eller Afrika står høyt på lista mi over steder jeg vil reise hen. Men man vet aldri.
Gjest Wolfmoon Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Jeg ønsker helt å holde meg unna de mest turistifiserte områdene av verden, enten det er grand canaria eller thailand. Og er generelt ikke glad i "nå skal jeg ligge på stranda og bli ordentlig brun i tre uker" ferier, litt aktivitet bør det være Ellers ønsker jeg å dra til de fleste steder av verden!
Inx Skrevet 27. juli 2010 #12 Skrevet 27. juli 2010 Nord-Norge på vinterstid, mørketiden kan de ha for seg selv.
Gjest strykebrett Skrevet 27. juli 2010 #13 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Grønnland Island Finnmark Svalbard Nord-Finland Frankrike Syden Endret 27. juli 2010 av strykebrett
Purple Basil Skrevet 30. juli 2010 #14 Skrevet 30. juli 2010 Kina, "midt-østen" og en del afrikanske land.
Gjest ¤Alena¤ Skrevet 30. juli 2010 #15 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har troen på at de aller fleste steder har sin sjarm, men kanskje ikke: de fleste militærdiktaturer, utpregede syden-party-destinasjoner, Grønland, Moldova, Nord/Sydpolen, Vest-Sahara, Los Angeles og Irak. Ellers tror jeg at jeg kunne dratt nesten hvor som helst
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #16 Skrevet 30. juli 2010 Overraskende at flere nevner Grønland. Er jo helt fantastisk natur der, er bare å bildegoogle det. Med mindre dere mener bydelen i Oslo Øst da :gjeiper:
Nuith Skrevet 30. juli 2010 #18 Skrevet 30. juli 2010 Liker ikke ligge-på-stranda-ferier. Ellers må jeg si Israel (samboer har vært på ferie der, og det han har fortalt var absolutt ikke noe for meg), og Paris / Roma / Venezia (har en sterk avsmak mot akkurat de byene). Den kinesiske mur og Thailandske øyhopperparadiser kan jeg godt styre meg for også.
I.am.me Skrevet 30. juli 2010 #20 Skrevet 30. juli 2010 Jeg elsker å reise og å oppleve nye kulturer, møte nye mennesker og se nye steder så det er få steder jeg ikke vil dra. Men; Uganda Israel Pakistan Irak Iran Og andre krigsherjede eller ekstremt over-religiøse land.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå