Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bra tips om noen gode kremer?

Jeg jar tørr hud,men liker ikke de altfor fete kremene som aldri trekker inn i huden...:)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Clinique deep comfort er veldig god, har brukt biotherm mye ,de er og fine:) ellers er a-derma fra apotek god til tørr hud.

Skrevet

Mama Mio sin bodycream! Den er i kremform, men uten å være sårlig tykk. Den klisser ikke, trekker bra inn og er suuuuuuper for tørr hud! reddet virkelig leggene mine.

Skrevet (endret)

Biotherm sin oransje er min favorit. Den på pumpeflaske/flaske, ikke tuben. Den gir god fukt som varer hele dagen uten å bli klissete, og den er superdrøy i bruk.

Hadde en Clarins i vår, men smurte og smurte for å få samme effekt, og flaska ble tom altfor fort!

Endret av Bex
Skrevet

Jeg har tørr og sensitiv hud som lett får allergiske utslett og sår og lager seg små arr, grrr. Altså har jeg prøvd alt mellom himmel og jord som skal hjelpe med sånt, i tillegg til å trekke godt inn og ikke være klissete. Bodylotion for tørr hud er altfor ofte fettete og ekkel.

Garnier, av alle, har den eneste jeg har vært skikkelig fornøyd med.

Så var det å finne den i Norge. Sukk.

Skrevet

Tusen takk for supre tips! Det er så mye å velge imellom så en kan bli litt forvirret til tider!

Skrevet

Mama Mio sin bodycream! Den er i kremform, men uten å være sårlig tykk. Den klisser ikke, trekker bra inn og er suuuuuuper for tørr hud! reddet virkelig leggene mine.

Er det den som heter O-Mega Super-rich Body Cream? Eller en annen? Jeg leter stadig etter noe som kan redde eksemleggene mine, men ellers er ikke huden så ille tørr. Body butter fra Body Shop er bare klissete uten å gi nok fukt. :sukk:

Hvordan lukter den?

Skrevet

jepp, er den :)

Er kjempefornøyd med den, slår min tidligere favoritt fra Dead Sea Spa Magic ned i støvlene. Den bruker litt lenger tid til å trekke inn, men uten at det er snakk om lang tid (jeg HATER kliss, så jeg er veldig kresen på det feltet). Man kan trygt bruke denne om morgenen rett før man kler på seg. Lukten syns jeg er god, litt sitrusish, men ikke sterk i det hele tatt. Lukten henger heller ikke særlig lenge på huden, så man kan trygt kombinere denne med parfyme.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Prøv Body Butter fra TL-Design, den er kjempegod og likter helt himmelsk :) ca 200kr for en stor boks som varer lenge.

Denne kremen har blitt best i en rekke tester :)

Gjest SmallTalk
Skrevet

Biotherm Lait Corporel Anti-Drying Body Milk er min soleklare favoritt. Lukter godt, fukter godt, trekker inn i huden og tetter ikke porene mine. :)

Skrevet

Jeg har brukt Dermalogica Ultrarich body moisturizer, syntes den var veldig god og fet men den trekker godt inn i huden.

Ellers syntes jeg at Biotherm gir god fuktighet, den hvite og blå, meg jeg sytnes den lukter litt mye appelsin eller noe

Jeg har så tørr hud at jeg bruker kroppsoljer etter dusjen, det er nesten det eneste som fungerer for min hud.

Tips: Hvis man ikke tørker huden helt etter å ha dusjet, men påfører oljen mens huden er fuktig trekker den ganske raskt inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...