Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg blir jævlig våt når jeg og NN har sex. Han synes bare det er bra, men jeg synes jeg blir altfor våt. Kjenner ikke så godt at han er inni meg. Skulle ikke tro at han kan kjenne særlig mye heller da..? Kjøpte nylig disse http://www.kondomeriet.no/?did=9763246 og håper de kan bedre sexen, ved at jeg får sterkere muskler der og kan knipe til skikkelig. At det gjør orgasmer sterkere, og gjør det enklere å få orgasme er også litt av grunnen til at jeg kjøpte dem. Men... Jeg prøvde først en. Den satt uten at jeg knipet. Så førte jeg inn den andre også, den satt også. Jeg stod mest, men gikk litt rundt også. Burde jeg heller sitte? Fikk skikkelig panikk og, for den ene kom ut av seg selv når jeg presset, men den andre ble værende en stund. Kanskje jeg kniper ubevisst av anspennelse når jeg frykter de ikke skal falle ut av seg selv:p Neida. Men lurer på om jeg bør skaffe et par med tråd istedet, selv om jeg innerst inne vet at de kommer jo ut... Kan noen forklare nøye hvordan de gjør dette? Kniping for dummies. Ikke tenk "det trenger jeg ikke skrive, for det forstår hun vel av seg selv"... Hvor lenge har dere de inni? Hvor lenge kniper dere om gangen, hvor lenge har dere pause, hvor lenge gjør dere dette? Daglig/flere ganger per dag? Osv... Prøvde å knipe litt før jeg skaffet disse kulene. Holdt vel på et halvt minutt fire ganger i løpet av en måned og det var det. Vil få rutine på det. Hver dag, hvis det er det beste. Virker jo egentlig som en veldig enkel måte å bedre sexen på! Så nå vil jeg lære hvordan disse kulene bør håndteres!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Vil ikke kniperne dele med andre, hvordan de gjør det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Vil ikke kniperne dele med andre, hvordan de gjør det? Er gutten nyskjerrig??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå