Gå til innhold

Hvor lenge kan en jente drøye med å sende en sms?

Lykkejeger

Anbefalte innlegg

Hei, har et spørsmål som noen oppegående jenter må svare på. Ikke at jeg bryr meg spesielt om kjendiser, men følgende stod å lese i forbindelse med Petter Stordalens bryllup for en stund siden:

"(...) historien om hvordan Petter og Gunhild ble et par:

Der forteller Petter at de først møttes på en fest hos en kamerat av han.

- Etter en stund sa jeg til henne at vi passet perfekt sammen, og ba henne ringe meg når det ble slutt med hennes daværende kjæreste, sier han.

(...)

To år senere kom den etterlengtede tekstmeldingen fra Gunhild."

Hvor lenge kan ei jente drøye med å sende denne tekstmeldingen?

Hvor umoralsk mener dere at det er å si det Petter sa til henne da hun var i et forhold? Tror dere det er grunnen til at Gunhild ventet hele to år med å sende sms?

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10008758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at hun ventet var vel fordi hun faktisk var i et forhold? Umoralsk? Tja. Han tok en sjanse, kan ikke si at jeg synes det er så fryktelig umoralsk, hun sto jo fritt til å ignorere hans tilnærmelser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Men snu litt på det. Hva om det hadde vært han som var i et forhold, og hun sa dette til ham - er det da like lite umoralsk? Oppfatter at mange jenter er svært fordømmende ovenfor hverandre når det gjelder slike tilnærmelser overfor opptatte menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tilnærmelser er ikke umoralsk, det er vel heller hva man gjør utover det som jeg mener kan være umoralsk, men det handler ikke om kjønn. Dvs, er man på byen og sjekker opp en dame som er opptatt, så ser jeg ikke noe galt i det, men det ville virket feil i mine øyne å ikke la henne være i fred.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Btw, er det mulig å bli kvalmere enn Petter Stordalen? :klø:

Ja. Det er veldig mulig.

Jeg synes Stordalen er noe av det mest sexy en mann kan være. Utseendemessig. *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...