Annie19 Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hei! Har tenkt å investere i ei skikkeleg rettetang med god kvalitet, og tenkjer først og fremst på ghd. Er den verdt pengane? Om eg bestemme meg for den har eg tenkt å bestille den frå feelunique. Har sett at det er to relativt like der, og lurte på om nokon kunne forklare meg forskjellen? http://www.feelunique.com/p/GHD-IV-Salon-Styler http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler Ein ser jo at den første er større enn den andre, men er det einaste forskjellen? Om eg ser på dei andre, feks dei lilla, så ser det ut som at den på den andre linken er den same som dei. Men eg veit ikkje altså. Er nummer to ei nyare utgåve kanskje? Men, treng ikkje nødvendigvis å kjøpe ghd. Tek gjerne i mot anbefalingar på andre glattejern :-)
xmoi Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Hei! Har tenkt å investere i ei skikkeleg rettetang med god kvalitet, og tenkjer først og fremst på ghd. Er den verdt pengane? Om eg bestemme meg for den har eg tenkt å bestille den frå feelunique. Har sett at det er to relativt like der, og lurte på om nokon kunne forklare meg forskjellen? http://www.feelunique.com/p/GHD-IV-Salon-Styler http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler Ein ser jo at den første er større enn den andre, men er det einaste forskjellen? Om eg ser på dei andre, feks dei lilla, så ser det ut som at den på den andre linken er den same som dei. Men eg veit ikkje altså. Er nummer to ei nyare utgåve kanskje? Men, treng ikkje nødvendigvis å kjøpe ghd. Tek gjerne i mot anbefalingar på andre glattejern :-) Hei! Den salon styler er får tykkere hår, og tror det er vansklig og krølle med den. Tror den andre kan både krølle og rette Har tenkt til å gå til innkjøp for en av disse selv. Til siden du har lagt linker til er det jo nesten halv pris - også er det jo faktisk ekte gdh også!
tinywiny Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Jeg hadde kanskje ikke kjøpt saloon styleren, den andre gir litt mer muligheter til variasjon (krøller, bølger, straight etc). Men JAA den er verdt hver eneste krone. haha. det er en grunn til at de er plaget av copycats!
Mari90 Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 den minste av de to lager kjempefine krøller, og retter som en guuud! helt klart verdt pengene! kjøpte og min på feelunique, hvis man tenker over det er den ikke mye dyrere enn om man kjøper en rettetang på feks elkjøp
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Jeg har den minste av dem. Mitt beste kjøp noensinne og den eneste tingen jeg har med meg overalt hvor jeg reiser!
neglelakk Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 hvis du er ute etter en rettetang med god kvalitet er nærmest nødt til å kjøpe ghd! det er den aller aller beste! men husk å kjøpe varmebeskyttende også da
Annie19 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 Tusen takk for svar alle saman, er herved overbevist! Den rettetanga eg har no er så grusomt dårleg (ei gammal frå babyliss), så eg gler meg til den nye frå ghd kjem i posten
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Hvor får man tak i disse billigst? Jeg bor i DK så om det er et sted innenfor EU (hvertfal) slipper jeg nok toll
Annie19 Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2010 Eg bestilte nettopp mi på feelunique (:D), og der kosta den 1000 kr. Dei refunderar jo tollen
Gjest Serena Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 GHD er eneste rettetang som har fungert på håret mitt, så ja, verdt pengene.
BeautyFuzz Skrevet 29. juli 2010 #11 Skrevet 29. juli 2010 Absolutt verdt pengane:D Den beste rettetanga eg har hatt, og eg har hatt alt fra frisør til elkjøp merker:) Eg trodde tangen var overhyped, men når eg fikk prøve den selv skjønnte eg all "spetakkelet"
Gjest lolita___ Skrevet 29. juli 2010 #13 Skrevet 29. juli 2010 Hadde vært fint om dere som skrev her kunne fortelle hva slags hårtype dere har:)Noen som kan annbefale en rettetang som retter ut ganske tette krøller.Jeg bruker over en time med den jeg har nå
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #14 Skrevet 29. juli 2010 På denne siden selges de ganske billig, og for meg ser det ut som om det er den samme som en av de over, den tynne rettetangen altså.. Stemmer det eller er jeg helt blind? For det var billig.. eller sender de ikke til norge etc? Føler noe skurrer, men jeg ikke finner ut hva http://www.ghdstraighteneruks.com/GHD-IV-MK4-Black.html
Juna Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 ghd er syyyykt god ! the one and only ingen andre ! har prøvd maange....
InLoveWithLife Skrevet 29. juli 2010 #16 Skrevet 29. juli 2010 www.makestyleshop.no de er billigst i norge, og super service!! :D
Mari90 Skrevet 29. juli 2010 #17 Skrevet 29. juli 2010 På denne siden selges de ganske billig, og for meg ser det ut som om det er den samme som en av de over, den tynne rettetangen altså.. Stemmer det eller er jeg helt blind? For det var billig.. eller sender de ikke til norge etc? Føler noe skurrer, men jeg ikke finner ut hva http://www.ghdstraighteneruks.com/GHD-IV-MK4-Black.html Fake and gay!!! xD Ville holdt meg langt unna den typen sider... Det florerer av dem, fant mange når jeg skulle kjøpte min, men de er jo mistenkelig billig og er gode kopier av ghd sin side... Ingen av dem er godkjente selgere, hvis du går inn på den offisielle siden, som er ghdhair.com, har de en greie i høyre hjørne der du kan sjekke om en side er godkjent eller ikke. Garanterer den der siden ikke er det:P Når jeg sendte en av disse sidene en mail fikk jeg tilbake et svar som hadde kjempedårlig engelsk og uklart svar. Jeg kjøpte heller fra Feelunique.com, de tilbakebetaler uansett moms du betaler (i stedet for å kjøpe den for over dobbelt så mye på makestyleshop, sorry ass:P ) Vet selfølgelig ikke om du kanskje får en ekte ghd, men er jo ikke verdt det hvis du betaler 600 for en fake :S Også mulig med svindel og andre skitne greier.
Brooke Penelope Skrevet 29. juli 2010 #18 Skrevet 29. juli 2010 Jeg har ghd IV Styler, og er kjempefornøyd! Absolutt verdt pengene! Hadde vært fint om dere som skrev her kunne fortelle hva slags hårtype dere har:)Noen som kan annbefale en rettetang som retter ut ganske tette krøller.Jeg bruker over en time med den jeg har nå Jeg har tykt hår og før hadde jeg også tette krøller, og denne rettetangen var den eneste som klarte å rette ut håret mitt av de jeg har prøvd. Og jeg brukte mindre enn en time Men hvordan får dere så fine krøller med den? Jeg syns de ikke blir noe særlig når jeg har prøvd. Den er jo heller ikke helt rund i kantene, så føler derfor at det blir et "hakk" som ikke skal være der (dårlig formulert, men håper dere skjønner hva jeg mener)
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. juli 2010 #19 Skrevet 30. juli 2010 Mulig et dumt spm. men..: hvordan er det med kontakten på rettetanga fra feelunique? må man kjøpe adapter itillegg..?
Mari90 Skrevet 30. juli 2010 #20 Skrevet 30. juli 2010 Mulig et dumt spm. men..: hvordan er det med kontakten på rettetanga fra feelunique? må man kjøpe adapter itillegg..? nope, er en vanlig kontakt inni den, er bare å skru av "boksen" genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå