imeria Skrevet 26. juli 2010 #1 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har utrolig vanskelig for å forelske meg. Vet ikke om jeg noen sinne har vært ordentlig forleska, og det er vel ganske uvanlig for å være 20 år. Har selvfølgelig vært betatt,men har vel aldri hatt de store følelsene. Men, nå har jeg møtt en fyr, og han er bare helt fantastisk!! Utrolig kjekk, snill, morsom, bra på alle måter egentlig. Men, han har selvfølgelig nettopp fått seg dame!! Åh, det er så sykt typisk. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. :S gah. Irriterer meg grønn over at jeg er så kresen, og da er det jo helt håpløst av meg å begynne å like en som ikke er ledig en gang. Så nå sitter jeg her da, og tenker masse på han, men vet at det ikke er noen vits. Er redd for å ende opp ensom og alene :S :S What to do? Hvordn kan jeg stoppe å tenke på han :S Vil jo ikke stoppe å tenke på han, men vet at jeg må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 26. juli 2010 #2 Del Skrevet 26. juli 2010 Jeg har utrolig vanskelig for å forelske meg. Vet ikke om jeg noen sinne har vært ordentlig forleska, og det er vel ganske uvanlig for å være 20 år. Har selvfølgelig vært betatt,men har vel aldri hatt de store følelsene. Men, nå har jeg møtt en fyr, og han er bare helt fantastisk!! Utrolig kjekk, snill, morsom, bra på alle måter egentlig. Men, han har selvfølgelig nettopp fått seg dame!! Åh, det er så sykt typisk. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. :S gah. Irriterer meg grønn over at jeg er så kresen, og da er det jo helt håpløst av meg å begynne å like en som ikke er ledig en gang. Så nå sitter jeg her da, og tenker masse på han, men vet at det ikke er noen vits. Er redd for å ende opp ensom og alene :S :S What to do? Hvordn kan jeg stoppe å tenke på han :S Vil jo ikke stoppe å tenke på han, men vet at jeg må. been there, done that. Drømmemannen er alltid opptatt. begynn å deite andre gutter. Drit i han og den jævla fittedama hans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2010 Heh, joda men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å drite i han! Tenker på han hele tiden jo :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 28. juli 2010 #4 Del Skrevet 28. juli 2010 Heh, joda men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare å drite i han! Tenker på han hele tiden jo :/ skriv en liste over alle negative ting med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 28. juli 2010 #5 Del Skrevet 28. juli 2010 Kan en kontrollere sine egne tanker og følelser? Det er det som er litt kjipt med å være et menneske vettu. Bruk tiden til hjelp. Ja, jeg veeeeeeeet! Det er så klisjeaktig, kjedelig og til lite hjelp dette rådet. Men det faktisk en av de få tingene som fungerer. Eller du kan prøve min metode. I tankene lager du en boks, stapper fyren nedi og sender ham til et fjernt sted... et sted langt vekke fra deg. Gjør det hver gang du tenker på ham... Det er dessverre ikke vitenskapelig bevist at det funker, men du kan være heldig! Helt alvorlig, jeg håper at ordner seg for deg ettehvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 28. juli 2010 #6 Del Skrevet 28. juli 2010 Kan en kontrollere sine egne tanker og følelser? I stor grad kan man det, med psykofarmaka, hormonbehandlinger og andre medikament som feks. betablokkere. Så kan man kontrollere sinnet ganske mye - i hvert fall bli kvitt forelskelsesfølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wabbit Skrevet 28. juli 2010 #7 Del Skrevet 28. juli 2010 I stor grad kan man det, med psykofarmaka, hormonbehandlinger og andre medikament som feks. betablokkere. Så kan man kontrollere sinnet ganske mye - i hvert fall bli kvitt forelskelsesfølelsen. Godt å vite at det finnes alternativer hvis det blir altfor ille. Håper da at det ikke er tilfellet til TS. De fleste prøver vel å komme gjennom slike situasjoner uten bruk av medikamenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 28. juli 2010 #8 Del Skrevet 28. juli 2010 Godt å vite at det finnes alternativer hvis det blir altfor ille. Håper da at det ikke er tilfellet til TS. De fleste prøver vel å komme gjennom slike situasjoner uten bruk av medikamenter? Men det hadde vært noe det å lage et sånt produkt, en pille eller tre som man kunne bruke når man er ulykkelig forelsket. Medikamentene som gjør det mulig har vi allerede, det er bare å legge til en ny diagnose - "ulykkelig forelska" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 28. juli 2010 #9 Del Skrevet 28. juli 2010 Du sliter med å falle for gutter, men faller lett som bare det for en som du visste du ikke ville få uansett (fordi han var opptatt). Det har mao. ikke noe med han i forhold til andre gutter å gjøre, men mer at det er trygt å like han så du slipper forholdet og slipper å muligens bli såret. Du må heller rydde opp i egne følelser og ting, og ikke tro at alt hviler på gutten. Jeg sier ikke at du er sånn, jeg kjenner deg ikke - men er mange jenter som er sånn, det kunne jo hende du er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juli 2010 Du sliter med å falle for gutter, men faller lett som bare det for en som du visste du ikke ville få uansett (fordi han var opptatt). Det har mao. ikke noe med han i forhold til andre gutter å gjøre, men mer at det er trygt å like han så du slipper forholdet og slipper å muligens bli såret. Du må heller rydde opp i egne følelser og ting, og ikke tro at alt hviler på gutten. Jeg sier ikke at du er sånn, jeg kjenner deg ikke - men er mange jenter som er sånn, det kunne jo hende du er en av dem. Han fikk nettopp dame, og jeg likte han før det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juli 2010 #11 Del Skrevet 29. juli 2010 Han fikk nettopp dame, og jeg likte han før det også Da må du bare være litt kjappere ute til å fortelle at du er forelsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imeria Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juli 2010 Uff ja, tydeligvis :7 Det er for sent nå da. Jeg kunne trengt litt mer erfarig på denne fronten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. juli 2010 #13 Del Skrevet 29. juli 2010 Kommer med årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå