Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Har aldri hørt om noen andre med dette problemet, håper dere kan hjelpe! Jeg har en del fine kjoler, men får aldri brukt de lite, og nesten aldri utendørs pga været. På meg blåser de nemlig opp lett som bare det! Jeg prøvde med et helt vanlig knelangt skjørt sist uke, men måtte bare snu for å skifte to skritt utenfor utgangsdøren. Har aldri sett dette på andre, hvordan får dere det til uten å holde på det? Teip? Eventuelt tips til steder jeg kan finne en kjole som holder seg på plass uten å være åletrang og vise alle valker? Jeg prøvde en hel haug i butikkene i dag, men fant dessverre ingenting som egnet seg.. Enten er de store som telt, for lette og for mye vidde i skjørtet, for tynne i stoffet, eller rett og slett for korte. På forhånd takk for hjelp!
Gjest Jane E Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg går nesten bare i kjoler og skjørt om sommeren. Har du veldig korte eller lette kjoler siden de blåser opp? Hva med å bruke et lett underskjørt? Evt. sy noe litt tungt i den nederste sømmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå