Gå til innhold

Menstruasjonssmerter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har sex får jeg menstruasjonssmerter etterpå. Vondt i magen spesielt. Det spiller ingen rolle om sexen var hard eller myk, smertene kommer uansett..men ikke mensen!

Noen som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anta at du har fått noen støt opp mot livmorhalsen. Da kjennes det sånn ut :goodbye:

Skrevet

Kan være at han har værtborti livmortappen, dermed blir du kvalm og ont i magen, men jeg vil anbefale deg og få dette undersøkt, har ei venninne som faktisk hadde en betennelse og hun beskrev det som deg.

Gjest Blubberella
Skrevet

Får du (kraftige) orgasmer hver gang? Isåfall kan alle muskelsammentrekningene gjøre at man får gangsperr i underlivet/magen. Det er jo samme livmormusklene som trekker seg sammen under menstruasjon og orgasme, så det kan nok føles på samme måte.

Men det kan jo være lurt å få det sjekket likevel, så du er sikker på at det ikke er noe galt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Får du (kraftige) orgasmer hver gang? Isåfall kan alle muskelsammentrekningene gjøre at man får gangsperr i underlivet/magen. Det er jo samme livmormusklene som trekker seg sammen under menstruasjon og orgasme, så det kan nok føles på samme måte.

Men det kan jo være lurt å få det sjekket likevel, så du er sikker på at det ikke er noe galt.

Hvis jeg overdriver og har for mye sex og har for (mange orgasmer etter hverandre ...8 - 9 stk ) så jeg er usedvanlig sliten .Kan jeg merke det etterpå i magen / livmor at jeg har drevet " extremsport " med sex .Som du sier - gangsperre / øm i musklene t.o.m i livmor .Svak verk etterpå .Pluss kjennes ut som om livmoren er " veldig sliten " .Ettersom den føles større og hoven etterpå .Jeg tror ut fra hvordan jeg føler meg etterpå - at livmoren er veldig sliten etter alle orgasmene og slapper veldig av , så den utvider seg og kjennes " større og tyngre ut i magen " etterpå .Normalt kan jeg ikke føle eller kjenne at jeg har en livmor - men kan merke den etter mange orgasmer . Merkelig . Kan en livmor bli sliten og slapp etter fryktelig mange orgasmer på rad ????Er det mulig ?

.Jeg tror det er det som skjer - men er ikke sikker .For får ikke slik følelse av den av kunn 1 , 2 eller 3 orgasmer . Men får jeg opp mot 7 - 10 orgasmer ..da er den veldig sliten ...tror jeg .Føles slik i hvertfall .Magen buler også bittelitt mer ut nederst - når livmoren er hovnet opp etter orgasme .

Flere som har merket dette ??

Skrevet

Det er faktisk sjeldent jeg får orgasme, isåfall bare 1 gang..

I går kveld hadde jeg kjempevondt i magen, så i dag når jeg våknet kjentes det ut som jeg hadde tissa på meg.. var helt vått i trusa, det var tynnere enn utflod men det var ikke urin..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Cyste som sprakk :)

Cyster på eggstokkene som sprekker renner ikke ned i skjeden, men ut i buken. Det er derfor det er så vondt.

Jeg ville ha sjekket det ut, kan være mye rart eller ingenting. Er greit å få tatt en ultralyd.

Skrevet

Takk for flere svar!

Det gjorde ikke så vondt i natt etter vi hadde sex .. det kan jo være en cyste eller noe annet. Men det var ikke hans væsker for det var mye tynnere, som urin, kjente på lukten at det ikke var urin.

Har en legetime som jeg fikk sist jeg var der, men det er en stund til...vil helst ha fastlegen min.

Skrevet

Har hatt akkurat det samme selv, men tror ikke det er noe alvorlig :)

Gjest Hanna
Skrevet

Sånn hadde jeg det i mange år intill legen fant ut at jeg hadde endomentriose.. Ble operert og nå er jeg bra:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er ikke vondt under selve sexen, men etterpå. Nå har jeg begynt å ha en Ob i etter for å samle opp sæden, og nå får jeg ingen smerter! :happy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...