Quinden Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Noen som vet hvor man kan få rimelige billetter til Alicante okt/nov. Håper på svar, har lett mange steder, men det er litt for dyrt enda... :oops:
punkyB Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Hvis du går inn på www.restplass.no www.kelkoo.no o.l. så skal du få opp billigste billett der. Finner du ingen så er det ingen ledige seter sannsynligvis.
vilde Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 Du kan kjøpe flybillett på Sterling Tickets. Dette er et lavpris flyselskap som fly bl a til Alicante, og etter hva jeg kunne se er det fullt mulig å få til ca 1500 kr t/r i begynnelsen av november. Vilde
Quinden Skrevet 29. september 2003 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2003 Tusen takk dere! Vilde, jeg fant også en pris på 1500 ca, men det var en vei, over 2000 på returen, har du sett en annen plass kanskje? Håper du gidder å se en gang til. Ellers fant jeg en på 2500 og det er ikke så aller verst det. Takk skal dere ha :D
vilde Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 Okey, jeg søkte fra Oslo, men nå ser jeg det står Rogaland på deg, så da antar jeg det er Sola du vil reise fra? Er det en bestemt dato du må reise? Fra Oslo var det billetter til ca 700 både i slutt av okt og begynnelse av november. Sett 7 days before and after på date feltet for å se når det er billigest. Fra Sola er det også billett til 725 en vei den 4 november. Men hvis du sier litt mer om datoer er det lettere å hjelpe deg! Vilde
Quinden Skrevet 29. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2003 Heisann Skal ha min mor med meg, hun bor i Bergen, så helst fra Flesland, det er i grunnen det samme når vi reiser, etter høstferien som er neste uke, kanskje fredag til fredag, eller lørdag til lørdag etter omtrent 15. oktober og utover. Tusen takk skal du ha!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå