Gå til innhold

Strawberrynet og Feelunique refunderer toll...

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette var helt nytt for meg. Irriterer meg at jeg har kastet de gamle kvitteringene... grr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan gjør man dt dA? sender inn kvitteringer?

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Jupp, jeg bare scannet inn kvitteringen og fikk pengene tilbake.

Skrevet

De refunderer ikke toll da kosmetikk er tollfritt. Det de refunderer er MVA eller moms om du vil.

Skrevet

moms OG postens tollgebyr på 108/217 kr. Men vær obs på at det er ingen garanti for at du får refundert! Har lest om et par på forumet som har fått avslag på stb.

Skrevet

Jeg gjorde som jeg skulle...Sendte kvittering og fikk mail at jeg skulle få pengene tilbake om 1-2 uker.....Dette svaret fikk jeg den 1 juli....

Skuffet.... :tristbla:

Skrevet

Jeg betalte over 800 kr. da jeg hentet 2 pakker på Posten, tok bilde av kvitteringene og sendte de på mail til Feel Unique og hadde pengene på konto 3 dager senere. :jepp:

Strawberynet tør jeg ikke bestille fra, siden jeg har hørt om flere som ikke får tilbake pengene.

Skrevet

Jeg kommer til å sende inn på nytt i håp om at det går. Men kommer ikke til å bruke Strawberry flere ganger...

Skal nå prøve feelunique.....Håper de har ok leveringstid :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å sende inn på nytt i håp om at det går. Men kommer ikke til å bruke Strawberry flere ganger...

Skal nå prøve feelunique.....Håper de har ok leveringstid :sjenert:

Feelunique har et par ukers leveringstid, men bortsett fra det er de helt supre! God kundebehandling.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk pengene igjen fra Strawberry. Endelig. Fikk vite det idag. Kom oversikt på kredittkort. :sjenert:

• 1 måned senere...
Skrevet

Men refunderer prettyskin4less og lookfantastic toll og mva?

*skal aldri aldri aldri bestille for over 200 kr igjen*

:nei:

Skrevet

Men refunderer prettyskin4less og lookfantastic toll og mva?

*skal aldri aldri aldri bestille for over 200 kr igjen*

:nei:

De gjør nok ikke det nei... Men Prettyskin4less pleier å merke alle pakker med $30 så man ikke trenger å betale moms/tollbehandlingsgebyr :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...