Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg har hørt mye bra om ghd rettetenger, og har tenkt og skaffe meg en selv. Kom over nettstedet feelunique.com, hvor de solgte tengene til litt over 1000 kr. Har noen erfaringer med disse tengene kjøpt derfra? Segler de fake tenger? Noen som vet hvordan det er med moms og toll? Står jo at det er gratis frakt... :)

Håper noen vet mer enn det jeg gjør! :)

http://www.feelunique.com/brands/ghd/irons

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en derfra for noen mnd siden. Veldig fornøyd :) Tror absolutt det er ekte. Jeg betalte rundt 800 tror jeg. Og de refunderte toll og moms etter at jeg sendte inn kvitteringen.

Skrevet

Jeg kjøpte en derfra for noen mnd siden. Veldig fornøyd :) Tror absolutt det er ekte. Jeg betalte rundt 800 tror jeg. Og de refunderte toll og moms etter at jeg sendte inn kvitteringen.

Det hørtes jo veldig bra ut! Gikk inn på ghd sin hjemmeside, der var en sånn "sjekker". Du bare limte inn nettadressen, så kunne du se om de hadde ekte ghd tenger der, og det stod at de hadde ekte der :) Vil jo gjerne spare 900 kr hvis jeg kan det:)

Men det er alltid litt skummelt og bestille på nett, haha :ler:

Skrevet

Ja, det er sant, jeg registrerte jo min på siden til GHD, og fikk opp at den var ekte :jepp:

Skrevet

Ja, det er sant, jeg registrerte jo min på siden til GHD, og fikk opp at den var ekte :jepp:

Ja, ser nok bare ut til at jeg får gå til innkjøp av denne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...