Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Ser at på Universitetet i Oslo og et par andre universitet, ser mennene vesentlig styggere og mer dvaske/utrente ut enn de kjekke mennene på BI. Hva er grunnen til at BI-menn trener meg og ser kjekkere og blidere ut enn de kjipe universitets-menna?
Champagne Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Hehe jeg er litt enig. BI-guttene er kanskje litt med metrofile en UiO-guttene, og bryr seg mer om utseende og kropp? Hilsen X-BIstudine
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Ser at på Universitetet i Oslo og et par andre universitet, ser mennene vesentlig styggere og mer dvaske/utrente ut enn de kjekke mennene på BI. Hva er grunnen til at BI-menn trener meg og ser kjekkere og blidere ut enn de kjipe universitets-menna? Kanskje de ikke gjør noe annet enn å trene og gjøre lesker? Eller du bare har sett for lite folk fra andre skoler...evt du ser på de som mere viktig
ludo Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 ha ha... jeg har det inntrykket av at BI gutta er litt glatte...
I.am.me Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Det var da veldig til generalisering her :gjeiper: Jeg syns mange av de som går på universitetene er vel så pene som de som går på BI. Men nå snakker jeg ikke om UiO, men helst om UiT og NTNU.
Gjest Bianca26 Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 HAHAHAHA for en diskusjon. Dette har jeg virkelig aaaaldri tenkt over. Fins mange universiteter. Tviler på at alle menn som går på alle universiteter i verden er stygge, men hva vet vel jeg, jeg gikk på høyskole jeg. Der var det iallefall mange pene gutter.
Kamikatze Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Det er fordi BI-gubbene lærer å markedsføre seg, det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #10 Skrevet 26. juli 2010 Hvorfor mennene ved siden av universitetet er styggere enn dem på BI? Du mener kanskje mennene på universitetet og ikke de tilfeldig forbipasserende ved? Ved universitetet her i Bergen er det i alle fall en del uteliggere og narkomane som ikke er så pene. Mannfolka på mitt fakultet derimot er ikke så dumme.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Det er jo fakta. Den gjennomsnitlige BI-studenten er penere enn den gjennomsnitlige høyskole-studenten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #12 Skrevet 27. juli 2010 Sikkert fordi kvinnene på BI er styggere en kvinner på universitetene
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #13 Skrevet 27. juli 2010 Jeg er tidligere BI student selv og er jente, dater en pen fyr som også er tidligere BI student. Tror BI studenter er flinkere til å ta vare på utseendet sitt enn en gjennomsnittlig Blindern student. Det er mange pene mennesker på BI.
Gjest Bianca26 Skrevet 27. juli 2010 #14 Skrevet 27. juli 2010 Det er jo fakta. Den gjennomsnitlige BI-studenten er penere enn den gjennomsnitlige høyskole-studenten. HEY
Inx Skrevet 27. juli 2010 #15 Skrevet 27. juli 2010 Overfladisk-het er jo et suksesskriterie når man er innrullert på BI
Gjest Bianca26 Skrevet 27. juli 2010 #16 Skrevet 27. juli 2010 Overfladisk-het er jo et suksesskriterie når man er innrullert på BI Det er jo en smakssak hva som er pent da. Noen liker ikke sånne glætte perfekte pappagutter.
Porcelain Skrevet 28. juli 2010 #17 Skrevet 28. juli 2010 SKulle vel bare mangle at Bi-gutta ser pene ut, med tanke på hvor mye tid og (pappas) penger de legger ned i utseendet sitt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. juli 2010 #18 Skrevet 28. juli 2010 Universitetsfolk trener mindre enn BI-folkene, og de ved BI forstår hva et parfymeri er...universitetsfolk er overvektige, nerdete og evner ikke å kunne kle seg stilig!
Gjest Noevik Skrevet 28. juli 2010 #19 Skrevet 28. juli 2010 Hver sin smak! Universitetsgutta er jordnære mannfolk som tørr å stikke seg ut fra mengden. Jeg synes alle BI-mannfolka ser helt dønn like ut og kan godt dempe gelebruken. Ush..
Wabbit Skrevet 28. juli 2010 #20 Skrevet 28. juli 2010 At BI gutta kler seg bedre betyr ikke at de er penere. Ta av dem klærne, hårbåndet og all geleen, still dem ved siden av universitets gutta, og man har da et litt bedre sammenligningsgrunnlag. :gjeiper: BI guttene ser så like ut, hvordan markedsfører de seg selv for å skille seg ut i mengden egentlig? Får de bruk for kunnskapen de lærer på BI mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå