Gå til innhold

Renske PC for personlige filer etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en PC som nå skal leveres tilbake til arbeidsgiver. Da vil jeg gjerne ta en skikkelig opprydding for å fjerne mest mulig av mine spor. Har slettet alle personlige filer og fjernet dem fra Recycle Bin, samt slettet logg og historie på Internett. Men det finnes vel også en drøss med andre filer jeg bør fjerne på hardisken (temp-filer). Hvor finner jeg dem, og er det mer jeg bør gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn så får jeg ikke lov til det, selv om de skal formatere den "med en gang de får den". Vil derfor fjerne mest mulig..

Gjest Anonymous
Skrevet

Let etter foldere med navn som temp, temporary files, cache og sjekk innholdet. De ligger ofte i tilknytning til programmene. Du bør også fjerne "cookies" fra nettleseren.

Skrevet

ok.. slett alle filer du kan slette da.. for ingen sa at du ikke kunne ødelegge noe? :)

Neida...

Få med deg mine dokumenter, inetlogg, søppelkurven..

Gå gjennom hver mappe på C:. Slett programmer du har brukt. Gå inn på programfiler/program files og slett det du ønsker der.

Da skal du være rimelig sikret. Du kan jo sjekke temp. mapper også. SØke på temp... Og søk på *.doc for dokumenter, *.mp3 for mp3-filer osv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...