dreia Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Etter mykje prøving og feiling, kom endelig dreia- heim Nå har veslepjokken allerede blitt ein månad gammal, det er under ei veke igjen til termin (fødd svangerskapsveke 35+1), me har vore heime i litt over to veker og har begynt å bli vant til det nye livet. Så nå følte eg tida var inne for ei ny bok og avslutting av graviditetsdagboka. Og etterkvart har eg tenkt å få skribla ned fødselshistoria også. innom!
Gjest Kokeshi Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Tenk, en måned allerede. Som tiden flyr.
Gjest Blondie65 Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 En måned allerede og fremdeles ikke på termin. Rart å tenke på.
Tussi! Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Godt du fortsetter med dagbok, selv om tiden definitivt ikke strekker til like mye lenger
Ilja** Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Henger med videre, og gleder meg til å lese fødselshistorien
Mirabella76 Skrevet 26. juli 2010 #11 Skrevet 26. juli 2010 Gratulerer med ny dagbok, dreia! Gledar meg til å følgja deg vidare, og å lesa fødselshistorien din!
Aud Long Skrevet 26. juli 2010 #12 Skrevet 26. juli 2010 Vi blir selvfølgelig med for å følge med på dreias nye liv!
O'hara Skrevet 27. juli 2010 #14 Skrevet 27. juli 2010 Nye opplevelser og flotte stunder må jeg da få med meg!! Tenk, en måned allerede!!!
Gjest Ruccola Skrevet 28. juli 2010 #16 Skrevet 28. juli 2010 Her vil jeg også gjerne få følge med Så deilig at du endelig har fått minidreia'en din!
pusilus Skrevet 28. juli 2010 #18 Skrevet 28. juli 2010 Tiden flyr virkelig :dåne: Håper dere har fine dager med pjokken.
dreia Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2010 Icing, Joyce, Susan, Kokeshi, Blondie, Tussi, Ilja, Alice, Kanei, Mirabella, Aud Long, Nótt, O'hara, imli, Ruccola, Miss O'Hara, pusilus og angelou: Så kjekt at de vil bli med vidare, og velkommen til dei nye. En måned allerede og fremdeles ikke på termin. Rart å tenke på. Det er veldig rart å tenka på. Nå har me nådd termin, så han skulle egentlig vore heilt nyfødd nå. Men så har me kjent han og hatt han hos oss i over ein månad allerede. Så deilig at du endelig har fått minidreia'en din! Einaste at det ikkje akkurat er ein minidreia, men heller ein mini-dreiamannen. Pjokken er ikkje akkurat som snytt ut frå nasen til mannen, men det er jammen ikkje langt ifrå heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå