MissStiles Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 På lørdag skal jeg i utdrikningslag. Idag kom det mail fra forloveren om dato, sted og at gave skal taes med. Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har kjent hun som skal gifte seg i et par år nå. Men jeg kommer ikke på noe gave som minner meg om mitt og hennes vennskap. Så jeg trenger forslag/innspill! Hva har dere kjøpt når dere har vært i utdrikningslag?
Rosalie Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Pose kaffe hvis dere pleier å drikke kaffe sammen? Jeg syns slike typer gaver er dritkjipe, for jeg har sjelden et så nært forhold til bruden (jeg er tilbakeholden i forhold til nære vennskap) at jeg finner noen slik logisk gave.
Endelig Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Det er lettere og komme med forslag i hva du kan gi, vist forteller litt om ditt vennskap til henne. Fortell litt om opplevelser dere har hatt sammen.
MissStiles Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Nå har jeg tenkt litt mer. Jeg har kommet på noen forslag til gave: 1. sex og singelliv DVD boks - fordi vi har sett begge filmene på kino. Og hvis jeg husker riktig, så har hun ikke serien på DVD. 2. Bon Jovi CD eller DVD - fordi jeg har 2 morsomme historier som har med det bandet å gjøre. Hun er STOR fan av dette bandet. 3. Jon Arne Riise - fordi jeg har en morsom historie om han eller i forbindelse med det navnet. Men hva?! Fotballtrøye? Hun er jo ikke fotball interessert. 4. Filmen THE GRUDGE - vi så den på kino sammen. Vi ble livredde begge to. Hva synes dere? Endret 26. juli 2010 av MissStiles
Fluffe Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Er ikke dette veldig dyre presanger? En cd til 129 er dyr gave?
Gjest Blondie65 Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 En cd til 129 er dyr gave? Tenkte på DVD boksen med sex & singelliv. Men ok - jeg er vant til 50-100 kroners presanger i sånne anledninger.
MissStiles Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2010 Jeg tenker 100-200kr. Men jeg tar imot meninger og forslag.
Purple Basil Skrevet 26. juli 2010 #9 Skrevet 26. juli 2010 Sex og Singelliv-boksen høres kjempefin ut:D Kanskje du kan gå sammen med en eller to andre og kjøpe gaven?
MissStiles Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2010 Sex og Singelliv-boksen høres kjempefin ut:D Kanskje du kan gå sammen med en eller to andre og kjøpe gaven? Jeg skulle gjerne gjort det, men jeg kjenner ingen av de andre som skal dit.
Frøken Mitzi Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Har vore med på denne leiken ved nokre høve, men ingen av gongane har den vordande bruda kobla at det var eg... Eg fekk "skulda" for alle dei andre gåvene i staden Syns ideane dine var gode, men DVD-boksa vert vel litt for dyr. Eg kjøpte ved eit høve ein leike-politibil, fordi eg og den vordande bruda blei stoppa av politiet ein sein kveld. Ved eit anna høve kjøpte eg ei vatningskanne, fordi eg blei kalla "Kanne" av den vordande bruda då ho var 2-3 år... Gåvene begge desse gongane har variert frå tullegåver til ordentlige gåver. Sjokolade, vin, bøker, nøkkelring (distre brud?), sjal (frostpist?) osv.
MissStiles Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 30. juli 2010 Imorgen er utdrikningslaget og jeg har fortsatt ikke kjøpt gave. Hele uka har jeg tenkt at jeg kjøpe cd til henne. Den koster 169kr. Er det for dyrt?
Frøken Mitzi Skrevet 1. august 2010 #13 Skrevet 1. august 2010 Kva gåve blei det til? Eg syns ikkje 169 kr er dyrt til ei venninne, men det er vel litt individuelt
MissStiles Skrevet 2. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2010 Kva gåve blei det til? Eg syns ikkje 169 kr er dyrt til ei venninne, men det er vel litt individuelt Jeg kjøpte CD. Med byttelapp. Hun fikk både små og store gaver. Men hun likte gaven og hadde ikke cden fra før. Da er jeg fornøyd.
bergensjenta83 Skrevet 5. august 2010 #15 Skrevet 5. august 2010 jeg skal og i utdrikningslag på lørdag. Skal ha dennne pakkeleken..vet ikke hva jeg skal kjøpe. vi har kjent hverandre siden vi var 1 år så vi er veldig gode venner selv om jeg nå bor i oslo og hun i Bergen. Lurer litt på om jeg skal ramme inn noen bilder fra vi var liten og noen nyere bilder. Vet at en venninne som er frisør skal ta med en hår kur.. jeg er kokk.. og det er flere som er det. vet ikke om det skal være en tulle gave eller om jeg skal et lite minne hva syntes dere? cd`er er ikke vits for det har jeg mixet til festen.
cypress Skrevet 6. august 2010 #16 Skrevet 6. august 2010 Jeg har ved to anledninger gitt gamle ting jeg har hatt vare på - den ene gangen en bamse der vi begge hadde fått lik da vi var små, og den andre gangen to bøker som strengt tatt var bruden sine.. Som jeg hadde lånt sikkert 15 år tidligere og glemt å levere tilbake. Begge disse slo godt an og skapte mye latter. Men det er jo veldig tilfeldig at jeg fortsatt hadde disse tingene. Prøver bare å si at det trenger absolutt ikke være noe dyrt, det kan like gjerne være noe "sentimentalt". Da vi hadde leken i mitt eget utdrikningslag fikk jeg både innrammede bilder, hjemmebrent CD, småflasker med alkohol, et gammelt sanghefte med sanger fra barnekoret vi var med i, kaffe, brudemagasin og masse annet. Det er bare å bruke fantasien, det blir helt sikkert bra uansett.
MissStiles Skrevet 7. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 7. august 2010 jeg skal og i utdrikningslag på lørdag. Skal ha dennne pakkeleken..vet ikke hva jeg skal kjøpe. vi har kjent hverandre siden vi var 1 år så vi er veldig gode venner selv om jeg nå bor i oslo og hun i Bergen. Lurer litt på om jeg skal ramme inn noen bilder fra vi var liten og noen nyere bilder. Vet at en venninne som er frisør skal ta med en hår kur.. jeg er kokk.. og det er flere som er det. vet ikke om det skal være en tulle gave eller om jeg skal et lite minne hva syntes dere? cd`er er ikke vits for det har jeg mixet til festen. Hva ble det til at du tok med som gave? Kos deg i utdrikningslaget!
FruN Skrevet 7. august 2010 #18 Skrevet 7. august 2010 I utdrikningslaget til ei venninne kjøpte jeg en pakke lys. For det har praktisk talt alltid vært noe vi har gitt hverandre i gave - ofte både jul og bursdag. Ho kobla det ikke da
bergensjenta83 Skrevet 8. august 2010 #19 Skrevet 8. august 2010 Det ble at til at jeg rammet inn endel bilder fra vi var liten og litt nyere bilder. Hun gjetter meg på en annen gave.. men det var før hun hadde åpnet den fra meg. Ble veldig glad for bildene Hadde og mixet 3 cd`r til festen som slo godt ann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå