Gjest jente32 Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 vil høre om hvilke tanker, erfaringer og følelser dere andre jenter har hatt... hvis du er rundt 30 år eller mer og har hatt et par seriøse, langvarige forhold bak deg og er veldig skremt av dette med brudd, sorg og smerte, kanskje har du vært utro i fylla en gang også og opplevd hvor utrolig vondt det er å ta tryggheten fra et annet menneske, som du trodde du skulle dele resten av livet ditt med... nå er de langvarige forholdene slutt, og du har diverse one night stands og holder alle på emosjonell avstand... men så fatter du interesse for en mann... han er veldig vakker, har sunne verdier, han påvirker deg på en måte som ingen andre menn har gjort før, han er varm, sterk, kanskje ikke den smarteste, men du er tiltrukket av ham... han vil være kjæresten din, men du holder tilbake, sier du er redd og trenger tid... og dette sier du, måned etter måned? hvorfor holder du tilbake i en sånn situasjon? er det frykt eller at du ikke er sikker på følelsene dine for ham?
Gjest navnelapp Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Det høyrest ut som om du stiller deg sjølv det spørsmålet? Det virkar som en situasjon som er ganske spesifikk for deg. :-)
Gjest Mandagsgjest Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 .. hvis jeg hadde opplevet å elske og miste.. og elske igjen.. hvilket jeg har gjort:) ...hvis jeg hadde opplevet at forholdet gikk dunken fordi jeg var utro.. hvilket jeg har gjort:( ...hvis jeg.. så omsider hadde truffet en mann med sunne verdier, en flott mann som fikk hjerte mitt til å banke.. og kroppen til å sprudle.. DA ville jeg tilgitt meg selv det som lå bak meg og satset. Ja, kan hende jeg hadde mistet igjen. Men alternativet er å ikke elske igjen..-og det er vel ikke noe alternativ? Men... hvis det var noe, hva som helst, men "noe" ved denne mannen som sa meg at han ikke var den absolutte "Rette".. ville jeg kanskje holde ham på avstand.. måned etter måned.. helt til jeg innså det kroppen min visste for lenge siden..
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Det er ikke uvanlig å tenke slik som deg. Lykke til med valget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå