simsalabim Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Jeg lurer på om det går greit å fryse ned rester av pasta. For eksempel lasagne osv...? Eller blir det vassent og ekkelt når man tiner det opp? Er det noen som har prøvd det?
Marianne Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Det går kjempebra det, jeg gjør det ofte jeg.
simsalabim Skrevet 29. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2003 Kjempefint og takk for svar :D
Marianne Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Nei jeg syns ikke det. Men den bør være helt kald da, og så legger jeg den i bokser. Men den er kjempegod syns jeg Har ikke fryst ren pasta noen gang, bare blandet sammen med saus. I gryterett eller lasagne eller lign da.
Barbie Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Okidoki. Har aldri prøvd å fryse ned pasta jeg. Var sikker på at den ikke ble noe god etterpå. -Men da lærte jeg noe nytt i dag også!
vrimmel Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Jeg lager ofte store porsjoner med god hjemmelaget lasagne - da fryser jeg ned ferdige former (som ikke er stekt ennå altså) - så er det bare å ta de ut av frysen når jeg skal ha det til middag, ta av aluminiumsfolien og sette dem rett i ovnen og lage salat og finne fram baguetter og vente på en deeeeilig hjemmelaget lasagne.. supergodt og så enkelt og praktisk!! 1
Gjest Primula Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Jeg frøs ned en gryterett med pasta her en dag. Den ble vassen og ekkel da jeg skulle spise den. Men det var kanskje fordi jeg varmet den i mikro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå