Gå til innhold

Dere som har barna deres i familiebarnehage..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Snuppa vår skal begynne i familiebarnehage, og vi lurer litt på om det er foreldremøter og 2 foreldresamtaler årlig, slik vi har forstått at det pleier å være i "vanlig" barnehae?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikkje i barnehagen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikkje i barnehagen?

Jenta vår skal ikke begynne ennå, så jeg orker ikke begynne å "mase" før vi skal dit.:)

Er det så rart at jeg spør på "barn og familie", da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen her er det iallefall vanlig med 2 foreldremøter og 2 foreldresamtaler hvert år. Med muligheter for flere foreldresamtaler dersom foreldrene eller barnehagen ønsker det.

Skrevet

Jeg er sikker på at de ikke synes det er dumt at foreldrene spør selv om det er en stund til hun skal begynne :) De synes sikkert bare det er fint at dere viser interesse :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen her er det iallefall vanlig med 2 foreldremøter og 2 foreldresamtaler hvert år. Med muligheter for flere foreldresamtaler dersom foreldrene eller barnehagen ønsker det.

Ok, er det også en familiebarnehage?

(TS her forresten)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikker på at de ikke synes det er dumt at foreldrene spør selv om det er en stund til hun skal begynne :) De synes sikkert bare det er fint at dere viser interesse :)

TS her - Takk for svar!

De har jo sagt at vi bare må komme med spørsmål, men de har jo tross alt ferie de også på denne tida, så da er det kanskje greit å vente til oppstart ihvertfall. :)

Dessuten høres det kanskje ut som man er skeptisk til at det er en familiebarnehage istedet for "vanlig" barnehage om man spør, eller det kommer vel an på hvordan man spør, tenker jeg.

(Vet jo at de følger regler(i mangel av et bedre ord) slik vanlige barnehager gjør, og tror det er en fordel at barna begynner i en familiebarnehage der barnegruppa er liten, når de er så små selv, istedet for en barnehage med 30 unger på samme avdeling, er bare ukjent med konseptet "familiebarnehage")

Gjest enois
Skrevet

Ja. Vi har det i den tupsi går i!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har familibarnehage og der er det 2 foreldremøter og 2 foreldresamtaler hvert år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...