Gå til innhold

Dere som har kjøpt kjoler i utlandet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere gjør det med tilpassing av kjolene deres?

Krista icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte kjole i danmark. Den satt veldig fint, men var litt for lang foran. Jeg leverer den bare til skredder og får den lagt opp der.

Skrevet

Leverer den også til skredder for tilpasning, vil koste ca. 500 kr å få lagt den opp litt samt sydd den litt inn i livet.

Gjest Sunflower
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min i England, og siden den var et par nummer for stor, fikk jeg den tilpasset her i Norge i en brudesalong. De tok 350,- kr. timen, og brukte ca. 3 timer tot.

Jeg var innom en del brudesalonger i Oslo og omegn før jeg fant noen som var villige (og hadde tid) til å tilpasse kjolen. De prioriterer selvfølgelig kjolene de selv leier ut el. selger. Måtte også undersøke en del før jeg fant en brudesalong som også kunne leie ut underskjørt til meg siden jeg altså ikke hadde kjøpt/leid av de på forhånd, men lyktes til slutt!

De salongene som sa seg villig til å tilpasse, og leie ut underskjørt i disse tilfellene er Unik brudestudio og Christiane Brudesalong i Oslo. Vær obs. på at jeg fikk ordnet dette ved juletider, dvs. før storrushet med alle bruder kom, slik at de muligens ikke gjør dette nå så tett opp til sommeren!

Skrevet

Svigermor tilpasset min (hun er skredder), men jeg trengte bare å sy den inn litt oppå skuldrene. 12

Skrevet

Hei!

Jeg skal ikke tilpasse kjoen min, men kunne fått tilpasset kjolen på en av brudebutikkene. Kan hende ikke alle vil gjøre dette, spesielt om man kunne egentlig kjøpt kjolen i deres butikk. Men det går jo an å høre...12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...