Gå til innhold

Takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både bilder og kort er så godt som klare, men ble plutselig usikker... er det før tidlig å sende de ut nå?

Kunne nemlig tenkt meg bli ferdig med de takkekortene før det blir hektisk på jobb igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at det er under en måned siden vi giftet oss.

Skrevet

Er aldri for tidlig å sende takkekort, for alt avhenger jo av når alt er klart. og man sender vel ut takkekortene når de er klar. Trodde ikke det var noe som het å sende for tidlig.

Skrevet

Som Piper sier, aldri for tidlig å sende ut takkekort.

Skrevet

Nej, tvärt om. Ju tidigare du får ut tackkorten desto bättre.

Skrevet

Skikk og bruk er at gaver en mottar før bryllupet, bør takkes for innen to uker etter at de er mottatt.

Gaver som mottas etter bryllupet, kan en vente med å sende takkekort for i opptil en måned.

Selv kommer ikke vi til å følge dette pga bryllupsreise og at vi må vete 1 mnd på å få bildene fra fotograf, og ikke mins tid for trykking av kort og så skriving. allikevel jo snarere jo bedre tror jeg!

Jeg har uansett hatt til gode å få takkekortene så tidlig. Jeg har "normalt sett" mottatt takkekort til de bryllup jeg ar vært på etter ca 2-3 mnd.

Skrevet

Vi sendte de ut så raskt vi fikk bildene fra fotografen og fremkaldt takkekortbilder. Gikk noen måneder, og synes selv at det var lenge. Under en måned er jo helt ypperlig! Jo før jo bedre! Det er jo dem som ikke sender takkekort i det hele tatt :( DET er jo ikke noe kjekt...

Skrevet

Sier som de over - send dem ut når de er ferdige! :)

Skrevet

Enig med alle over - jo før du sender ut takkekortene jo bedre :) Vi fikk desverre ikke sendt ut takkekortene før 2,5 mnd etter bryllupet fordi det ble forsinkelser fra fotografens side, men intensjonene våre var å sende dem ut så fort som mulig. 2,5 mnd syntes iallefll jeg ble for lenge å vente, men sånn ble det desverre... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...