Gjest Skrulle Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Jeg var involvert med en vinglepetter av dimensjoner for en kort tid tilbake. Jeg vet han har likt meg lenge, i mange år, men jeg var tidligere i ett forhold så derfor har det aldri blitt noe. Når mitt forhold tok slutt ble vi altså "involvert", var ikke sammen. Flørta, rota osv. Han er litt "player" liker å feste og er glad i damer, for å si det sånn. Han var ikke klar for et forhold med meg, men ville heller ikke gi slipp på meg, ville ta det rolig. Har også sagt at han er litt lei av slik han har holdt på, var interessert i å få seg en dame snart, og at jeg var en sterk kandidat ?! Det taklet ikke jeg så jeg gav ham et ultimatum (som jeg nå angrer på). Etter det sier han at han fortsatt tenker på meg og at det kanskje var noe der, men jeg har skremt han vekk, det VET jeg. Tenker nå at jeg ikke skal ta noe kontakt med ham, og vente og se om han kanskje angrer og vil ha meg alikevell. Er gutter SÅ redd for for å binde seg at ett slik ultimatum skremmer de vekk for all tid, enda de vet at dette kunne vært et utrolig bra forhold? Jeg har sagt til ham at jeg elsker han og vil noe mer, og tror det kunne bli veldig bra. Han vet jo hvor jeg står nå, så jeg får vel bare vente og se hva han finner ut av, men kan jeg virkelig ha skremt han? Hvis han er glad i meg vil han vel ta kontakt selv om jeg var litt "streng"? (Han er 35, jeg er 34, hvis det har noe å si)
Piper Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har du skremt han med det ultimatumet, er han ikke nok interessert i deg. Du var en sterk kanditat, hva er det for et svar? Og hvor mange kandidater snakker vi egentlig om? Han er rett og slett ikke interessert i deg, for da hadde ikke valget vært noe vanskelig. Du har fått ditt svar, gå videre og møt nye mennesker som gir deg den oppmerksomheten du fortjener. Ikke en som er en vinglepetter, go som ikek kalrer å bestemme seg for det ene eller det andre. Hvor lenge hadde du gått og ventet, om du ikke hadde gitt han det ultimatumet? Like greit å vite hvor man står, for da blir det noe om de rette følelsene er der, eller man avslutter det og går videre.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Enig med Piper. Han synes du er kjekk å ha på gress. Ikke noe mer.
Gjest Skrulle Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Har du skremt han med det ultimatumet, er han ikke nok interessert i deg. Du var en sterk kanditat, hva er det for et svar? Og hvor mange kandidater snakker vi egentlig om? Han er rett og slett ikke interessert i deg, for da hadde ikke valget vært noe vanskelig. Du har fått ditt svar, gå videre og møt nye mennesker som gir deg den oppmerksomheten du fortjener. Ikke en som er en vinglepetter, go som ikek kalrer å bestemme seg for det ene eller det andre. Hvor lenge hadde du gått og ventet, om du ikke hadde gitt han det ultimatumet? Like greit å vite hvor man står, for da blir det noe om de rette følelsene er der, eller man avslutter det og går videre. Ja, det er vel egentlig ikke noe galt i å sette et slik ultimatum, jeg orker ikke gå rundt å vente på han i evigheter, det er han ikke verdt (tror jeg). Han vet jo at jeg er glad i han og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke skal kunne si ting som de er, selv om det kanskje var litt tidlig. Selvsagt håper jeg han tar til vettet og skjønner at han mister ei veldig bra dame ;-) men er han så dum at han ikke skjønner det så får det heller være.
Gjest Kris Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg er enig med begge foregående innlegg. Han er rett og slett ikke intressert nok, men vil ha en "backup". "Sterk kandidat" uttalelsen er jo helt bak mål etter min mening. Som om han sier at dersom du lever opp til hans forventninger og krav så "kansje" du er verdig hans tid og oppmerksomhet. Ikke bruk noe energi på ham. Ikke ring, ikke gi ham oppmerksomhet. Overse ham. Synes du er toppers som har vært ærlig med ham. Dumt av ham å kaste bort en slik mulighet, og som du sier han går glipp av ei veldig bra dame. Ønsker deg riktig så lykke til. Kjærligheten skal ikke behøve å være så vanskelig etter min mening. Det beste er når du treffer noen du er på nett med, som har de samme verdiene og ønskene som deg selv. Det er utrolig hvor lett det faktisk blir når du klarer å luke ut det som er noe å satse på og ikke. Stå på !!!
Gjest hurramegrundt Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Du er tøff som stilte det ultimatumet! Og han er feig som sier at du skremte han vekk. Hvis han fortsatt tenker på deg, men syns du krevde for mye, sier det nokså mye: han er ikke interessert i noe forpliktende forhold med deg heller. Flere fisk i havet
Xtra_lilje Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Signerer alle andre her. Han høres ut som en typisk player som har lært seg å si de rette strofene for å få deg til å dingle på kroken.
Supramundane Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Jeg syns du gjorde klokt i å stille det ultimatumet - signerer de andre ovenfor.
mizzgirly Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Ja ja ja.. Det er tøft å stille et ultimatum, men tenk om han er usikker. Alle kan da være usikker å redd når man starter et forhold selv om man har aldeles så frykelig lyst..Eller?
Gjest TS Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Ja ja ja.. Det er tøft å stille et ultimatum, men tenk om han er usikker. Alle kan da være usikker å redd når man starter et forhold selv om man har aldeles så frykelig lyst..Eller? Selvfølgelig kan det hende han er usikker, men nå vet han ihvertfall hvor jeg står, og han kan jo ta kontakt dersom han finner ut at dette er noe han vil satse på (noe jeg så klart håper på...) Imens får jeg bare prøve å komme videre og prøve å tenke på litt annet enn bare han.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #11 Skrevet 27. juli 2010 Sterk kandidat til kjæreste---Sier faktisk folk sånne ting :klø:
I Grosny Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Jeg tror egentlig at han ikke vil binde seg bare til en, at han ønsker å variere litt i sexlivet. Kose litt her og der. Jeg tror han gjerne vil ha deg med på laget, men at han kanskje vil ha et ganske stort lag.
mizzgirly Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Hehe.. Kansje han ønsker seg et helt fotball lag
Gjest Skrulla Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Uff, i dag fikk jeg melding av han.... Jeg sa da at jeg ikke klarte å glemme han og han svarte bare hehe.... Så spurte jeg om han tenkte på meg i det heletatt og da svarte han med hehe igjen.... Han kunne jo bare svart nei om han ikke gjorde det.....umulig å forstå seg på han der!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2010 #15 Skrevet 29. juli 2010 Det var du som sendte melding først? Han vet ikke hva han skal svare, så han svarer bare hehe. Pluss han er ikke interessert. Finn deg en annen. Er plenty fisk i havet. Og til neste gang så hold deg unna vinglepetterne. Hvis mannfolk er interessert så viser de det.
LilleThea Skrevet 29. juli 2010 #17 Skrevet 29. juli 2010 He's Just Not That Into You! Nettopp vært der du er nå! Kutt han ut! Kutt all kontakt! Han vil ikke ha forhold til deg! Og vil han det kommer han snart! Hvilket du ikke bør gå å håpe på, for sjansen er minimal. Dessuten så fortjener du en som virkelig vil ha deg og som viser det, fra første stund :-) Det skal jeg ha, neste gang :-)
Supramundane Skrevet 29. juli 2010 #18 Skrevet 29. juli 2010 Dette ville jeg i alle fall ha tolket som at han ikke er interessert. Ville bare kuttet ut å ta kontakt, og dersom han er interessert så vil ha jo gi lyd fra seg.
Piper Skrevet 29. juli 2010 #19 Skrevet 29. juli 2010 Uff, i dag fikk jeg melding av han.... Jeg sa da at jeg ikke klarte å glemme han og han svarte bare hehe.... Så spurte jeg om han tenkte på meg i det heletatt og da svarte han med hehe igjen.... Han kunne jo bare svart nei om han ikke gjorde det.....umulig å forstå seg på han der!!!!!! Og han vet hvor han har deg, men bryr seg fint lite om det. Hadde han vært litt interessert, ville han sagt noe annet. Når han sier hehe på begge meldingene, viser han at han mangler ord for hva han skal svare, og du har atter en gang fått bekreftet at han ikke er interessert. Hvorfor tar du kontakt egentlig? hvorfor plager du deg selv egentlig?
Gjest Skrulla Skrevet 29. juli 2010 #20 Skrevet 29. juli 2010 Og han vet hvor han har deg, men bryr seg fint lite om det. Hadde han vært litt interessert, ville han sagt noe annet. Når han sier hehe på begge meldingene, viser han at han mangler ord for hva han skal svare, og du har atter en gang fått bekreftet at han ikke er interessert. Hvorfor tar du kontakt egentlig? hvorfor plager du deg selv egentlig? Jeg gjør det fordi jeg ikke klarer å glemme han. Er glad i han og føler bare at det er noe der, men at han er redd for å bli glad i noen..... Snakket med han i dag, og han sier han tenker på meg, jeg BA ham si det dersom han ikke var interessert, og da sa han at han ville jo vært dum om han ikke var det, men han har hatt så mye annet å tenke på i de siste månedene. Han lovte å si nei dersom han ikke følte noe, og innrømmet at han syntes følelser er farlig.... Han påstod at alt var sånn fordi han rett og slett ikke hadde hatt tid til å tenke på "privat ting" i det siste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå