Gjest MorÅse Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Ettersom jeg er livredd for å bli slått til døde av folk av samme kjønn, foretas utprøving av den lekre kilten godt "under teppet." Her en dag tok jeg en pils og manna meg opp alvorlig. Dro på meg slitte mokkasiner, korte ullsokker og en Bergans vindjakke. Og gikk utom døra med plagget blafrende rundt kneskålene. Rettet ryggen og uten å ense noe sær underdel :-) Jeg gikk bare en runde her borettslaget, altså ikke helt i det offentlige rom :-) Men skuffelsen ble enorm. Ingen sa noe. Jeg pratet med ei av naboene. Hu sa heller ikke noe, kikket ikke på hverken knær eller splitter. ---- Denne testen ble til etter å ha lest motebladenes reportasjer om H@M salg av skjørt til men denne våren. Er verden kommet litt lengre? I USA finns jo utilikilt, det er mer normale skjørt enn de omfangsrike og rutete greiene de bruker i Scotland. I denne testen var hverken utilikilt eller higland kilt tilgjengelige, folks reaksjoner ble prøvd på en utsvingt, knekort (62 cm lengde) dongery-skjørt fra HM. Litt forskjell på kilt til tretusen kroner og HM plagg for 149,- Nå har jeg ikke sagt hvorfor jeg fikk lyst til å teste slike plagg uten søm rett ned og som ikke klemmer ballene, men jeg skjønner nå godt hvorfor skottene ikke sydde sammen kiltene til jeans for en del hundre år siden... Spørsmålet er vel også relatert til hvor mye folk egentlig bryr seg. Eller sagt på en annen måte, er redselen for å bli slått til døde ubegrunnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå