Diamond Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Siden jeg har sett at det er flere Hudpleiere/Hudterapeuter og andre med generell interesse for hudpleie, tenkte jeg å høre om noen her inne kanskje kunne hjelpe meg...? Jeg og min samboer har så veldig lyst til å flytte til Stockholm. Samtidig ønsker jeg å utdanne meg til Hud-/Spaterapeut. Jeg har snakket med, og fått brosjyrer fra International Beauty School of Sweden, men denne skolen er visst ikke godkjent av Statens Lånekasse..:-( Jeg snakket med Lånekassen også, og jeg forstår det slik at det ikke finnes Hudpleieskoler i Sverige som er godkjent av Lånekassen. Er det noen her inne som har utdannet seg innenfor yrket i Stockholm, og evt, hvordan gjorde dere det økonomisk..?
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Gjennom vanlig offentlig skole kanskje?
Diamond Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Jo, takk skal du ha, men tenkte at jeg, i en alder av 33 år, skulle unngå det.. Er liksom ferdig med vanlig videregående, i tillegg til at det fort blir dyrere enn privat siden det tar flere år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå