Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med kompis på byen?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et lite problem med en kompis som jeg gjerne vil lufte litt og ha deres mening på.

Jeg har altså en kompis som jeg ser på som en av mine beste venner. Problemet er dog når vi er på byen eller fest sammen. jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke tør/tar sjansen på å sjekek opp damer når jeg er i nærheten av han. et typisk eksempel er fra sist helg da jeg holdt på med ei dame. han kom bor tog sa noe ala "Du vet at han har samboer og barn som venter hjemme?" til hun jeg snakket med. hun så rart på meg og løp omtrent så fort hun kunne og ville ikke ha noe med meg å gjøre resten av kvelden. jeg ble stående paff og viste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre. det har hendt flere ganger tidligere at han har gjort tilsvarende "stunt". dette ble selvfølgelig et tema i taxien på vei hjem og han beklaget seg (atter en gang) over oppførselen sin.

jeg har prøvd å skjønne oppførselen sin. prøver han (u)bevisst å ødelegge for meg slik at jeg ikke skal få kjæreste og dermed være tilgjengelig for han?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spør hva i alle dager det er han driver med. Finn ut hva det er som plager ham. Er han homo og forelsket i deg kansje??Sjalu??

Gjest Pucifer
Skrevet

Har du samboer og barn da? For om det er så, så forstår jeg jo kompisen din ;)

Ellers så kan det vel hende at han bare gir deg en utfordring, bøller med deg ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har ingen barn og bor alene i en leilighet så jeg er ganske singel.

Hadde han bøllet en og annen gang hadde det vært en ting men når han fucker opp samtlige forsøk fra min side på å bli kjent med nye damer så begynner jeg å lure på hva som egentlig er greia med han.

angående mulighetene for at han er homo: han har selvfølgelig truffet foreldrene mine flere ganger og jeg fikk høre gjennom min bror at etter å ha truffet han et par ganger tok fatters opp mulighetene for at han trodde han kom til å hoppe over i den andre filen (uten at jeg var tilstede selvfølgelig). om han er homo er det noe han må finne ut av selv men foreløbig kjører han løpet som hetro.

jeg synes det uansett er rart at han gjør dette konsekvent hele tiden.

Skrevet

Er en beklagelse egentlig nok? Jeg ville krevd en (god) forklaring. Slike personer har ikke jeg noen problemer med å redusere kontakten med.

Skrevet

Han er vl ikke interessert i å bli ditchet alene på byen når du stikker av med ei dame, da. Gå ut uten han de gangene du er ute etter å få deg noe?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det første som slo meg inn ( jeg er anonym lengre oppe ) var at han blir sjalu når du får kontakt med jenter. Hvem vet hvorfor! Spør ham! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er en beklagelse egentlig nok? Jeg ville krevd en (god) forklaring. Slike personer har ikke jeg noen problemer med å redusere kontakten med.

nei, det er egentlig ikke det. jeg har vel egentlig aldri tatt initiativet til å ta han skikkelig for det når vi har truffet hverandre som edru.

Han er vl ikke interessert i å bli ditchet alene på byen når du stikker av med ei dame, da. Gå ut uten han de gangene du er ute etter å få deg noe?

i helgen som var nå så var vi jo 4 stykker som var ute sammen. jeg har sluttet helt å prøve med på noen når jeg er med han alene på byen nettop for å slippe like episoder.

Skrevet

Jeg har et lite problem med en kompis som jeg gjerne vil lufte litt og ha deres mening på.

Jeg har altså en kompis som jeg ser på som en av mine beste venner. Problemet er dog når vi er på byen eller fest sammen. jeg har kommet til et punkt hvor jeg ikke tør/tar sjansen på å sjekek opp damer når jeg er i nærheten av han. et typisk eksempel er fra sist helg da jeg holdt på med ei dame. han kom bor tog sa noe ala "Du vet at han har samboer og barn som venter hjemme?" til hun jeg snakket med. hun så rart på meg og løp omtrent så fort hun kunne og ville ikke ha noe med meg å gjøre resten av kvelden. jeg ble stående paff og viste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre. det har hendt flere ganger tidligere at han har gjort tilsvarende "stunt". dette ble selvfølgelig et tema i taxien på vei hjem og han beklaget seg (atter en gang) over oppførselen sin.

jeg har prøvd å skjønne oppførselen sin. prøver han (u)bevisst å ødelegge for meg slik at jeg ikke skal få kjæreste og dermed være tilgjengelig for han?

Er du ute etter å finne deg dame - bør du helst gå ut alene , uten kompisen .

Han vil ødelegge for deg uansett . Damer tar aldri kontakt med menn som står sammen med kompisen .2 som står sammen virker så opptatt med hverandre , at man tør jo ikke gå bort å prate .

Syns det er kjipt når menn klynger seg sammen i kompisgjengen - dersom jeg ønsker kontakt med en av dem .Blir det liksom vanskeligere å få kontakt også .

Et annet problem jeg har erfart . Var da jeg traff igjen en mann jeg alltid har likt , og han meg tror jeg .Da vi alltid har blikk kontakt og flørter når vi møtes tilfeldig . Selv om vi ikke kjenner hverandre så veldig godt og kunn ses tilfeldig .Sist gang jeg så han var han sammen med en kompis . Jeg har kunn øyne for A ... , er kunn han jeg liker men desverre har kompisen hans også et godt øye til meg . Dermed kan jeg ikke ha kontakt med noen av dem ...så lenge de to kompisene står sammen og begge er intrisert i ( meg ) ser det ut som .Ettersom også kompisen hans stirrer etter meg å prøver å få blikk kontakt osv .Må jeg late som jeg ikke ser noen av dem .Spille overlegen mot begge , selv om jeg gjerne ønsker kontakt med A - men kunn han ,ikke hans kompis som fortvilt prøver å også få kontakt . Utrolig dum situasjon . Vil jo ikke splitte de to kompisene .Ved å vise kunn A oppmerksomhet .Men er han jeg " kjenner " og er tiltrekt av , ikke hans kompis ...som også liker meg .Huff ..bare problemer .

Nei gå ut alene du ...så slipper vi jenter ta hensyn og får deres oppmerksomhet for oss selv ...og ingen intriger kan da oppstå mellom kompiser eller sjalusi pga damer dere kanskje begge har godt øye til . Ute på sjekkemarkedet - er han ikke din kompis - men en RIVAL ... uansett , det bare blir slik . Hilsen WW

Gjest AnonymBruker
Skrevet

hadde det vært en eller annen random kar som hadde prøvd seg på hun jeg holdt på med hadde det vært en ting men når venner mer eller mindre bevisst ødelegger for deg på byen så blir de tfeil i mine øyne. venner skal være deg for deg og ikke oppføre seg slik.

Skrevet

La være å gå på byen eller på fest med ham.

Skrevet

Spør han hvorfor han gjør sånt.

Skrevet

Han er ikke verdig til å få tittelen kompis av deg.

Har en "bekjent" som alltid rakker ned på meg samme hva jeg gjør. Jeg gav beskjed flere ganger til han om hva jeg mener om oppførselen hans. Til slutt gjorde han noe av det samme din "kompis" gjorde med deg, mot meg. Da gjorde jeg det "slutt".

Klarer ikke å se hva glede folk kan ha av å rakke ned på andre og ødelegge for de. Min konklusjon er ihvertfall det at han ikke eier selvtillit.

Ville styrt unna slike kompiser. Eller gi klar beskjed hvor grensen går.

Skrevet (endret)

Dobbel post

Endret av Kenneth199

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...