annelli Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har naturlig nesten hvitt hår og så farget jeg det brunt. Deretter prøvde jeg å stripe det blondt igjen, noe som gjorde hele håret oransjeaktig. Nå er det ganske solbleket da, og fargen har falmet. Men poenget er at det kommer ikke på tale å bruke 1500 kr på frisør, så jeg tenkte jeg kansje skulle kjøpe en askeblond farge først, og deretter stripe håret med bleking? Håret mitt er ikke alt for slitt, men jeg røyter en del da etter at jeg har farget det. Men har brukt en god hårkur så håret mitt er litt gjennoppbygget igjen. Men hva tror dere?
Neala Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 (endret) Hva med å prøve denne først? http://www.define.no/no/index.php?option=com_content&view=article&id=84:cool-pure-blonde-shampoo&catid=8:colourdefine&Itemid=25 Den fjerner gulskjær godt på meg ihvertfall Edit: Bruk selvfølgelig balsamen også! Endret 26. juli 2010 av GUNS
annelli Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Er ikke noe fan av billigmerker som Define. Men lillashampo fra frisør koster rundt 200-300 kr, og da lurer jeg på om jeg bare heller skulle farge/stripe det for det blir jo rundt samme pris. Hva blir best egentlig? ;s
Gjest SmallTalk Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Kjøp en god lillashampo på nett (dersom det er oransjeskjær i håret skal du egentlig ha blåshampo). Da koster det deg en 100-lapp eller så. Er forøvrig enig i at Define ikke er veien å gå. De er ikke kraftige til å hamle opp med skikkelig oransje hår.
Neala Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Neinei.. De virker på meg ihvertfall, og jeg ble veldig overrasket av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå