Gå til innhold

Hvor ble det av festlige green tea

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg gadd aldri å svare i noen av trådene hennes, men må innrømme at jeg ikke savner de uforståelige innleggene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awsome

Jeg gadd aldri å svare i noen av trådene hennes, men må innrømme at jeg ikke savner de uforståelige innleggene hennes.

Sign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hu stakk sånn som de her inne behandlet henne.

Ditto. Jeg synes hun hadde mye bra å komme med, og det er synd at folk gikk inn for å mobbe vekk en bruker på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Kan ikke si at jeg savner green tea, nei. Innleggene hennes var for det meste noe uleselig surr uten mål og mening. Jeg gadd aldri å lese mer en en setning før jeg ga opp. Vanskelig å ta innlegg fulle av skrivefeil seriøst. Sorry for det, for hun kan sikkert ikke noe for skrivevanskene sine. Men når man vet selv hvor dårlig man er til å skrive, bør man vel finne på noe annet å gjøre, enn å skrive innlegg på et forum... :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg savner green tea, nei. Innleggene hennes var for det meste noe uleselig surr uten mål og mening. Jeg gadd aldri å lese mer en en setning før jeg ga opp. Vanskelig å ta innlegg fulle av skrivefeil seriøst. Sorry for det, for hun kan sikkert ikke noe for skrivevanskene sine. Men når man vet selv hvor dårlig man er til å skrive, bør man vel finne på noe annet å gjøre, enn å skrive innlegg på et forum... :eeeh:

Fullstendig enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har dratt på skrivekurs?

Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken om at det var et troll eller om det vare et forsøksprosjekt for å se hvordan folk reagerte på skrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt uvesentlig om det var et troll eller ikke?

Hvis jeg ikke husker feil skrev greentea at hun har en hjerneskade som følge av oksygenmangel.

Når en bruker gjennomgående later til å ha store problemer med å skrive, og ikke ser ut til å ha interesse/evne av å rette opp i skrivingen.

Da har man et valg:

Man svarer vedkommende konstruktivt.

Den hakkingen en del bedrev med i hvert eneste innlegg greentea kom med var direkte uhøflig og utviste total mangel på folkeskikk.

Jeg undres over hva slags oppdragelse de fikk?

Peker de på handicappede mennesker på gaten og kommenterer det?

Hvis de ser en mann i rullestol, går de bort til vedkommende og ber han om å ta seg sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sikker på hun har stikki? Har funnet endel gjesteinnlegg som er skrevet på akkurat samme måte etter at green tea sluttet å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...