Gå til innhold

Kjøp øl, og få med et dødt ekorn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over denne saken på dagbladet, hvor man da har kommet opp med en ny type øl (55 %), og flasken er, vel, for å si det hardt og brutalt, inne i et ekorn/røyskatt o.l. Bryggeriet "forsvarer" seg med at dyrene er påkjørt, og ikke drept i forbindelse med denne vanvittige ideen. Selv blir jeg kjempeprovosert av å lese om slike ting. Det er helt forkastelig å bruke døde dyr på den måten (og ja, jeg er imot pels og hele den regla der). :frustrert:

Det var jo også en sak for noen dager tilbake, om det eslet som han flere meter over bakken og hylte av redsel. Endte med at det ble dratt inn halvdødt på stranden av badegjestene. Hensikten? Jo, noen skulle reklamere for en privat strand! Hva er galt med sånne mennesker?! :angry:

Kjenner jeg blir så provosert! :kjempesinna: Det er rett og slett forkastelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Huffsa
Skrevet

Jeg blir kvalm..

Den Esel-saken begynte jeg å grine av..

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kjenner jeg koker her... Hva er vitsen?? Og hva slags signaler gir dette folk om dyr?

Samme med det eselet. Gosj jeg grein av sinne når jeg leste det.

Nå har jeg akkurat vært igjennom en runde om roping. Der cowboyer jager og fanger inn kalver med lasso. Og siden bråstoppen er så kraftig når kalvene får lassoen rundt halsen, så knekker flere av disse nakken. Og dette skjer i USA, som fordømmer Norge for hvalfangst?? Hva skjer med verden??

I USA er de jo imot slakt av hester. Så istedet for å bli avlivet, så sulter nå hester ihjel i sine paddoker eller de blir kjørt langt avgårde i stappfulle biler, til Mexico og Cannada.

Og jeg er så skrudd i huet at jeg ler litt rått inni meg når noen blir alvorlig skadet under okseløpene i Pamplona. Håper de angrer for resten av sitt liv. Angrer big time!!

Nei nå må jeg gi meg før jeg klikker helt her.

Gjest Serena
Skrevet

Hva faen? Sitte med et ustoppa dyr utenfor ølen min, jeg er ikke noe dyreverns menneske, men det der er rett og slett nasty.

Skrevet

Hmm...kanskje jeg skal kjøre på produsentene av dette konseptet, stoppe dem ut og stappe ølflasker opp i vedkommendes rattata? Det hadde jo vært et innovativt konsept, vil jeg påstå!

Frastøtende! :tristbla:

Skrevet

Tenke seg til at man skal ta en slurk av ølen, vipper flasken, og ser rett inn i øyene på et ekorn som har fått trædd en ølflaske gjennom.. Ja, jeg vil ikke vite hvor den flaksen er trædd igjennom. Hva med å ha litt respekt for dyrene? Selv om de er påkjørt av biler..

Og hva er vitsen med å jobbe mot slakting? Hva med å heller jobbe mot rutinene ved slakting, slik at de kan forbedres? Har sett flere videoer hvor hester skal slaktes, så tror ikke de har det noe bedre enn de som sulter ihjel.

Og det eslet.. Kjente bare et enormt raseri mot de som gjorde det. Hva f*** tenker du med eller på, når du finner ut at; "Hei, vi sender et esel opp i luften ved hjelp av fallskjerm." "Ja, du, det var en fantastisk god idé!".. Øhh.. Man kan jo begynne å lure på hjernekapasiteten deres. Og det var jo heller ingen på stranden som ringte politiet, flesteparten stod vel bare å filmet og tok bilder av det vettskremte dyret.

Menneskerasen er rett og slett forkastelig som kan gjøre sånne ting mot andre levende vesener. Og man trenger jo ikke gå langt for å se hvordan folk behandler dyrene sine, det er nok av idioter i dette landet også og kaster kattunger ut av bilen i fart, kjører over dem for å drepe dem osv.

Tanken ¨på hvor mye som aldri kommer ut i dagens lys skremmer meg. Og jeg blir så ufattelig provosert at folk slipper unna.

Folk husker vel den saken hvor den katten ble kvalt i garasjeporten og lagt ut på facebook fordi den "tisset på harly'n" ? Og politiet som henla saken pga BEVISETS STILLING. Her fikk de alt av bevis rett i fanget, men det er en gjeng med j***** ambøer alle sammen! Arg!

Nei, nå må jeg avslutte og ta en time out, rett og slett!

Skrevet

Det må være noe av det mest usmakelige jeg har sett.

Skrevet

Fysj, så ekkelt. Hvordan kan noen orke å kjøpe noe sånt da?

Og den som kom på den ideen må være klin gæren og veldig pervers.

Hva gjør de når de går tom for veislakt da? Tar med en håv og tar seg en tur i skogen? :(

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Kan ikke klare å fatte og begripe at dette er road kill heller. De som har kjørt forbi ett påkjørt ekorn, vet at de ikke ser like hele ut...tvert imot er de alt annet en hele.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...