mizzgirly Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har forelsket meg i elskeren min, men han ser bare på meg som en sexpartner.. What to do??
Supramundane Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Det er vel ikke så veldig mye å gjøre? Hvis han ikke har de samme følelsene som du har er det ikke stort du kan gjøre. Da må du nesten kjenne etter om det er greit å fortsatt være sexpartnere, eller om du må ta avstand for å kunne gi slipp på følelsene du har fått.
mizzgirly Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2010 det som er er at jeg har en følelse på at han har følelser for meg, men tør ikke innrømme det. Når jeg spør ham om hva han føler for meg så sier han akurat dette " Det er for meg og vite å deg å lure på " Hva faen liksom? Hvordan skal man tolke det? Ahh.. It drives me Crazy.. Så er han jo livredd for å havne i et forhold. Bare si orde forhold å han løper med halen mellom bena..
Supramundane Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Det er jo umulig å tolke noe sånt. Har du prøvd å være direkte og si hva du ønsker deg? Kanskje han er redd for å bli såret? Hvem vet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 For min del så hjalp det å vise den sårbare, ømme siden min. Den som tar lett til tårene og egentlig aldri ser dagens lys fordi jeg skjuler den så godt. Når jeg viste den siden der så så han noe å beskytte. Så ved å kommunisere supergodt og ta ting med ro. Så blir vi kanskje det kjekke paret tilslutt når han har fått den tiden han trenger på å aklimatisere seg.
mizzgirly Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2010 redd for å skremme han vekk. Vil liksom heller torturere meg selv ved å være nær ham enn å miste ham for godt.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Det var da veldig så mange som har elskere for tida. jeg er ikke den eneste som har gått med i gruppa i sommer ser jeg. Jeg har sagt at jeg er interessert i han, han sier han har vanskelig for å få hjertet like stort som det han har mellom beina, han sa han kunne ha et kalt hjerte. Jeg skulle tine det opp for han jeg Han har faktisk latt meg prøve å varme hjerte hans Kommunikasjon har vi mye av, vist oss frem for andre, besøker hverandre og kan planlegge ting sammen. Skulle tro vi var kjærester, men vi prøver enda å bli mer kjent med hverandre. Jeg er like kåt som han, vil pule like mye som han, så jeg er mest ute etter bare sex, men tanken er å få han for meg selv, derfor vil jeg ha et forhold med han. Jeg vil vite om han vil pule andre sånn at jeg vet det og kanskje vil være med på en måte Klarer ikke enda 24/7 opplegget med en annen person, men ønsker forhold med mye sex likevel.
Rosalie Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Kutt all kontakt. Hvis du ikke vil deg selv så vondt, da. Da fortsetter du å være sexdukken hans.
mizzgirly Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2010 Jeg vet ikke helt. Kan være at han tirrer meg sånn. Jeg kjenner jo ikke andre sier av ham en sex å vil liksom bare at han skal være bare min ingen andre sin.. Er det kansje mer korekt? Han har liksom ingen av kvalitetene til den mannen jeg ønsker meg, men alikevel han er så utrolig mystisk og hard på en måte.. (kremt) personligheten er hard. Han er utrolig vanskelig å komme inn på. Å da tenker jo jeg (omsorgsfulle meg) Åhh.. Han må være en fantastisk person egentlig når man kommer igjennom den tykke muren han har bygget rundt seg. Eller? Im Gonna be the one who saves him. Noen som kjenner seg igjen? Det er det jeg alltid gjør finner de ødelagte mennene å faller for dem fixer dem og stikker min vei.. Stygg vane..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå