Gjest Pippelipp Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Kjære jenter, jeg og min aller kjæreste hadde det kirkelige bryllupet vårt og den ordentlige festen for en uke siden og fire dager senere reiste jeg til Finland for å synge på en festival. Det var jo litt stusselig å reise fra kjæresten min, men det var veldig koselig å gjøre konsert også På kvelden etter konserten satt alle festivaldeltakerne sammen og drakk "te" ;-) og gjorde sånn som man gjør og plutselig klapper festivalsjefen i hendene og sier at han har forberedt en bryllupsgave til meg sammen med en god venninne av meg som også sang på festivalen og den bryllupsgaven var at de to spilte og sang "wedding song" av Peter, Paul and Mary og det var såååååå nydelig og romlemantisk og så tenkte jeg at det var kanskje noe å foreslå for dere som enda leter etter musikk til bryllupet? Smaken er som baken, den er skikkelig søttitall, men med en god gitarist og en god sanger kan det bli riktig så nydelig. Det var en av de fineste bryllupsgavene vi fikk, synd at det var bare jeg som fikk oppleve den... http://www.youtube.com/watch?v=A1v84WKC6Pg P.S hvis denne er blitt nevnt hundre-og-ørten ganger her inne i ulike tråder, så beklager jeg at jeg har kastet bort tiden deres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå