Rachel Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 ...og nå drar de snart mot varmere land! I dag sto jeg på terrassen vår og trakk inn kald, kjølig høstluft samtidig som jeg tittet ut i trærne, der var hundrevis av fugler som kvitret, sang og fløy rundt i flokk. Oppbruddsstemning, tenkte jeg. Sukk.. Den som hadde vinger og kunne følge med dem! :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Jeg tror nettopp jeg hadde ett av mine anfall av dysleksi nettopp. Jeg leste det flere ganger, men jeg leste "fugene samler seg".. og det hørtes ikke helt vettugt ut på en måte. Men så plutselig oppdaget jeg l-en og da fikk det mening. Høsten er vakker, men kald. Det tar tid å avklimatisere seg, og man fryser i temperaturer som føles som sommer litt senere på året. På tide og rydde i skapet og finne frem vanter og skjerf.. Jeg synes egentlig kulda er ganske god jeg, bare man kler seg. Man kan ikke gå rundt og ta seg ut i sommerklær og så klage over at det er så kaldt. Jeg har en venninne som konstant går rundt i tynne klær, og tynne støvler og sko med høye hæler. Hun hater selvfølgelig alt som ikke er sommer, og står der og hutrer med sinn tynne kropp og tynne kåpe som er veldig stilig å se på. *s* Jeg skjønner ikke at hun orker. Jeg holdt på sånn da jeg var tenåring - men det er jo over tjue år siden - hun holder på ennå....
vixen Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 Gi meg vinger så skal jeg fly! -viXen-
Livets datter Skrevet 29. september 2003 #4 Skrevet 29. september 2003 "Hvis jeg var en fugl Med vinger og fjær..."
Ruby Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 Jeg synes det er deilig at vinteren nærmer seg jeg. Det er godt med varme innekvelder med kakao og stearinlys, etter å ha vært ute i bitende kulde. Deilig!!!
bluebird Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Jeg vil også fly mot varmere land! Men..det er, som det er sagt her, litt fint med høst og kulde også. Klare fine farger og frisk luft. (Sier jeg som sitter inne og puster inn støv og fryser på undersåttene. )
Trønderveitja Skrevet 30. september 2003 #7 Skrevet 30. september 2003 Det er noe vakkert ved alle årstider,men høsten er for meg den tiden på året hvor jeg trives aller best.For meg er det en tid med masse kreativitet og energi.Kanskje kommer det av at skolen starter om høsten, og jeg liker å starte et nytt skoleår?MEN denne høsten er jeg ferdig med utdanningen, og er arbeidsledig...Jeg kjenner det er en utfordring å omstille seg.Jeg skal prøve å nyte høsten likevel.Det er en deilig tid!
mellom Skrevet 30. september 2003 #8 Skrevet 30. september 2003 Ja. Har tenkt mye på Snusmurikken i de siste dagene...
Quinden Skrevet 30. september 2003 #9 Skrevet 30. september 2003 Jeg synes det er deilig at vinteren nærmer seg jeg. Det er godt med varme innekvelder med kakao og stearinlys' date=' etter å ha vært ute i bitende kulde. Deilig!!![/quote'] Helt enig! Kjempekoselig årstid, jeg er faktisk mer deppa på våren enn om høsten, å gå i skogen, godt med klær, mens det høljer ned, bare jeg og hunden, friskt og godt. Hjem, nytt ukeblad, stearinglys og et krus med kaffe, da er livet herlig dere, men jeg tror jeg er nesten alene om å føle det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå