Gå til innhold

Hvor ofte er det vanlig at han ringer når han er borte?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er borte en ukes tid i ett annet land.Han ringer 1 gang om dagen og da snakker han ikke så lenge.Skjønner at det blir dyrt osv så vil ikke plage han med det.Men hva er egentlig vanlig??

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Trur du får slå deg til ro med det, ja... Det held vel lenge, poenget er vel å få vite at han har det bra, at han får vite at du har det bra og alt det der? Detaljar og utlegningar bør kunne vente, så lenge han er borte berre ei veke.

Gjest Gjest
Skrevet

jg pleier ikke å snakke med han mer enn noen ganger pr tur. er han borte i en uke får jeg en melding hver dag. noen dager sender vi flere mel pr dag :)

La gutta kose seg.

Skrevet

Kommer helt an på om han koser seg eller føler seg ensom ;) . Har han det hyggelig så ringer han kanskje en gang eller to på en uke, føler han seg ensom eller kjeder seg så ringer han omtrent hver kveld.

Skrevet

Vi snakker sammen hver dag. Er en av oss i utlandet blir det selvsagt ikke så lange samtaler, men bare en kjapp oppdatering.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar han har nok å gjøre der han er så han kjeder seg nok ikke.Jeg vil jo bare høre at han har det bra og sånt og føler at det er nok at han ringer en gang om dagen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi snakker sammen hver dag. Er en av oss i utlandet blir det selvsagt ikke så lange samtaler, men bare en kjapp oppdatering.

jepp en kjapp oppdatering fra han også og meg:)takk føler meg litt lettet nå er litt uerfaren med forhold :)

Gjest bazibaz
Skrevet

Kjæresten min har ringt litt mer enn en gang i uka nå siden han dro, men da prater vi til gjengjeld i en halvtime-time hver gang. (: I tillegg så får vi "prata" litt over nett innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...