cizza Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Var jo så "smart" når myggen/knotten var som verst under sommerferien, og smurte myggstift i hårskillet mitt for å slippe stikk i hodebunnen... MEN nå vil ikke det fettet vekk fra håret, hatt det i to uker, og selv med intens vasking nytter det ikke.. Noen som har tips, eller vet om noen form for avfettingsmiddel? :gjeiper:
DesertRose Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Hva har du prøvd til nå? Det er nok ikke de beste midlene for håret som må til for å fjerne dette.. Er en del husholdningsprodukter som gjerne løser opp fett lettere...Prøvd dette?
cizza Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Hva har du prøvd til nå? Det er nok ikke de beste midlene for håret som må til for å fjerne dette.. Er en del husholdningsprodukter som gjerne løser opp fett lettere...Prøvd dette? Nei vet du, jeg har ikke turt å prøve noen ting enda, vil ikke miste håret heller Så tenkte høre her, så kanskje det var en sjel som hadde vært like dum som meg en gang som hadde hatt noen tips :gjeiper: Tenkte egentlig det gikk vekk av seg selv etterhvert som håret ble vasket, men den gang ei...
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Zalo kanskje? Er ikke farlig å bruke det en sjelden gang, og det løser opp fett. Pøs på med hårkur eller balsam om du er redd det skal tørke ut hår og hodebunn helt.
cizza Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2010 Zalo kanskje? Er ikke farlig å bruke det en sjelden gang, og det løser opp fett. Pøs på med hårkur eller balsam om du er redd det skal tørke ut hår og hodebunn helt. Takk for tips, det skal jeg prøve i kveld
cizza Skrevet 10. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2010 Takk for tips, det skal jeg prøve i kveld zalo funket ;D Brukte det to ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå