Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo så "smart" når myggen/knotten var som verst under sommerferien, og smurte myggstift i hårskillet mitt for å slippe stikk i hodebunnen... MEN nå vil ikke det fettet vekk fra håret, hatt det i to uker, og selv med intens vasking nytter det ikke..

Noen som har tips, eller vet om noen form for avfettingsmiddel? :gjeiper:

:sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du prøvd til nå?

Det er nok ikke de beste midlene for håret som må til for å fjerne dette..

Er en del husholdningsprodukter som gjerne løser opp fett lettere...Prøvd dette?

:vetikke:

Skrevet

Hva har du prøvd til nå?

Det er nok ikke de beste midlene for håret som må til for å fjerne dette..

Er en del husholdningsprodukter som gjerne løser opp fett lettere...Prøvd dette?

:vetikke:

Nei vet du, jeg har ikke turt å prøve noen ting enda, vil ikke miste håret heller ;) Så tenkte høre her, så kanskje det var en sjel som hadde vært like dum som meg en gang som hadde hatt noen tips :gjeiper:

Tenkte egentlig det gikk vekk av seg selv etterhvert som håret ble vasket, men den gang ei... :sukk:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Zalo kanskje? Er ikke farlig å bruke det en sjelden gang, og det løser opp fett. Pøs på med hårkur eller balsam om du er redd det skal tørke ut hår og hodebunn helt.

Skrevet

Zalo kanskje? Er ikke farlig å bruke det en sjelden gang, og det løser opp fett. Pøs på med hårkur eller balsam om du er redd det skal tørke ut hår og hodebunn helt.

Takk for tips, det skal jeg prøve i kveld :jepp:

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk for tips, det skal jeg prøve i kveld :jepp:

zalo funket ;D Brukte det to ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...