Gjest frustrert Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 vet ikke om jeg møter feil type jenter, men jeg har inntrykket av at mange jenter er så sjenerte når man skal ha sex. De gjemmer seg under dyna og da vet jeg ikke helt åssen jeg skal te meg!? Jeg klarer ikke å bli sikkelig kåt når dama skal være så sjenert og at man må bruke 1 time med kosing før man kan få se litt! Er dette et normalt "problem", selv også blant veldig pene jenter? Jeg har prøvd 3-4 ganger nå med en jente jeg dater og hun er like sjenert hvergang, selv om jeg har sett henne helt naken. Hun har jo ingenting å være sjenert for og hun har jo hatt flere sex partnere tidligere...så hvorfor så jævla sjenert!? Nå har ikke jeg ekstremt mye erfaring seksuelt, men jeg er i det minste ikke så fordømt sjenert og tørr å vise kroppen min. Det eneste jeg kan bekymre meg litt for er at jeg er for liten, etter at jeg har lest et par penis tråder her inne tidligere!!Men jeg ligger innen snitte, så er vell noe jeg egentlig ikke burde tenke alt for mye på! Jeg liker denne jenta, men etter at vi har prøvd å ha sex et par ganger nå, så føler jeg ikke at det klaffer helt seksuelt...ikke enda i hvertfall! Er vell kanskje normalt at det tar litt tid?Jeg føler egentlig at hun bare ligger der og venter på at jeg skal gjøre alt, men da blir jeg usikker...mulig jeg ikke tyder tegnene hennes godt nok ?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Man føler seg jo veldig eksponert når man plutselig skal bli gransket fra topp til tå av et nytt menneske. I tillegg er det utrolig mange jenter som sliter med selvtilliten fra før av. Jeg sleit selv med å være naken forann kjæresten min i begynnelsen. Men det er noe jeg har vendt meg til etter hvert. Det hjelper veldig mye på når du får kompliment på at han liker kroppen din også.. Det er ikke alltid så lett å "tyde tegnene", du kan jo prøve å snakke med henne om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå