Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg grønn over neglelakker som flasser av etter en dag eller to, og som ikke tåler noe (f.eks. litt husarbeid). Noen som kan foreslå noen merker som sitter bra?

Kan nevne at blant de merkene jeg har prøvd og ikke vært fornøyd med er Dior, L'Oreal, Max Factor. Husker ikke hvilke typer av disse det er jeg har prøvd, finnes jo så mange:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv er jeg veldig glad i OPI og China glaze, kombinert med god base og top coat, så sitte disse fint en ukes tid :)

Skrevet

Jeg liker faktisk H&M sin billiglakk. Har den ofte i nesten en uke uten at den slites noe særlig. Tar jeg den på tærne, sitter den hele sommeren. :)

Skrevet

Selv er jeg veldig glad i OPI og China glaze, kombinert med god base og top coat, så sitte disse fint en ukes tid :)

Takk, skal prøves. Må innrømme at jeg ikke engang har hørt om China glaze...Hvilket merke bruker du for base coat og top coat? Det jeg har (Dior) hjelper ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes o.p.i og essie holder bra, china glaze er en tett konkurrent og min favoritt.

Anbefaler også seche vite dry fast top coat på det varmeste.

Husk vaskehansker! ;)

Gjest BabyBlue
Skrevet

OPI og Chanel : ) Du får som regel det du betaler for...

Gjest Niema
Skrevet

OPI! <3 Essie liker jeg ikke kosten på.. Går ikke like lett og blir ikke like fin påføring som med OPI.

Skrevet

Den neglelakken jeg har prøvd og som har sittet lengst på er Nyx Girls sine. Se her. Billige og kjempefine. :Nikke:

(Det kan jo nevnes at jeg enda ikke har prøvd OPI da.)

Gjest ¤Alena¤
Skrevet

OPI sine sitter ganske godt, spesielt hvis du har lagt 2-3 lag. De flasser heller ikke av mye av gangen, så det er ikke krise om du ikke får fjernet lakken med en gang. Synes også Essie er ganske bra selv om jeg bare har 1(det må jeg jo nesten gjøre noe med :fnise: )

Skrevet

OPI + Seche Vite topcoat er en fantastisk kombinasjon. Spesielt DS-serien til OPI sitter godt, den har jeg hatt på en uke nå uten topcoat, ingen flassing!

Skrevet

Hvor får dere tak i top coaten?:)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er ikke slik at høy pris nødvendigvis betyr så mye bedre kvalitet. Jeg bruker stort sett Isadora, den sitter lenge på mine negler, gjerne et par uker uten at det blir mer enn litt flassing ytterst på neglene. Nå skal det sier at jeg ikke har arbeid som sliter spesielt på hender og negler.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Opi, china glaze og slikt er jo gjerne billigere enn isadora og slikt siden de fleste må handle over nett. 40-60kr flaska inkl frakt til norge, mens de fleste lakker i norske butikker utenom depend ligger på 70kr ++

Skrevet

prøv Shellack, holder leeeeenge

Skrevet

Shellac sitter lenge, men må herdes i UV-lampe. Fargeutvalget er nokså kjedelig :(

Skrevet

Chanel. Men har ikke prøvd OPI som en del nevner over her da :)

Gjest Violently Happy
Skrevet

Jeg foretrekker helst OPI jeg. Trenger ikke base eller top coat, sitter jo fint over en uke. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker helst OPI jeg. Trenger ikke base eller top coat, sitter jo fint over en uke. :)

Trenger baselakk for å unngå misfarging på neglene :regn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...