Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg har veldig svake negler og gikk derfor til innkjøp av et sånt repair kit fra Depend. Her fulgte det blant annet med neglebåndskrem og myrraolje som man skal påføre negler og neglebånd hver dag. Men samtidig vil jeg gjerne bruke negleforsterker hver dag, da neglene mine har utrolig lett for å sprekke og knekke. Spørsmålet er altså om det holder å smøre på oljen på neglene når jeg allerede har på negleforsterker eller om jeg må fjerne negleforsterkeren for at det skal være noe poeng i å ha på negleolje? Isåfall kan det da umulig være bra for neglene å tørke vekk negleforsterker hver eneste dag selv om neglelakkfjerneren ikke inneholder aceton?
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Jeg bruker et litt annet sett, men der er det slik at jeg lakker neglene, et strøk pr dag, og så masserer jeg inn olje på neglene, neglebånd osv hver kveld, altså uten å ta av lakken..... Når jeg tar av lakken smører jeg og inn negler og og hender og lar det virke noen timer, før jeg lakker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå