Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvordan fungerer egentlig dette med sminkekoster? Har dere 1 sminkekost til hver eneste sminkegreie dere har? En til foundation, en til blush, en til solpudder, en til pudder, en til grønn øyenskygge, en til rød øyenskygge osv?

Fordi man må vel nesten det hvis man skal bruke litt sminke samtidig ellers vil vel alt bare blande seg om du bruker samme kost til blush og samme kost til solpudder? Eller samme kost til blå øyenskygge som til gul øyenskygge? Hvis man vasker kostene tar det jo gjerne 1 døgn før de er tørket så det går jo ikke når man skal sminke seg med f.eks grønn øyenskygge og blå øyenskygge og bare har 1 øyenskyggekost..?

Er ikke så flink til å forkalre, men håper dere skjønte hva jeg mente med dette. Hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kjem til augeskugge, så har eg tre kostar til det. Brukar enten ein heilt lys farge, eller ein brun. Altså ein til kvar farge. I tillegg har eg ein "pencil-brush" til å legge mørk skygge på globalen om eg føler for det. Ellers har eg ein til rouge, ein til solpudder, ein kabukikost til mineralpudder, ein til augebryn og ein concealerkost. Har òg ein kost til flytande foundation, men den brukar eg aldri.

Skrevet

Har to av den vanlige typen. En til lyse farger og en til mørke farger. Har også en børsterens fra ID (quick change) som renser børsten uten at den blir våt, slik at man kan bruke den igjen like etterpå med en annen farge. Du kan også bruke en farge på ene siden og en farge på andre siden på de flate.

Skrevet

Har to øyeskyggekoster fra Sigma som jeg bruker til basisfargen som skal på hele lokket. Bruker en mindre en fra Sigma i globalen og under øyet. Har også kost til mineralfoundation, til solpudder, til rouge, concealer og en til å blende øyeskyggen med.Kom også på at jeg har en skrå pensel til eyeliner, og en foundationkost som jeg sjelden bruker da jeg bruker pudder i stedet. De små børstene tørker forresten relativt raskt, verre med de til ansiktet..

Skrevet

Jeg har et par mellomstore øyeskyggekoster til basisøyeskygger, en mindre, en skrå til globalen og til eyeliner. Ellers har jeg en kabukikost, en stor kost til solpudder og annet pudder, en rougekost, en øyebrynskost, en til leppestift, en til concealer og en til foundation. Men jeg bruken sjelden alle sammen...

Skrevet (endret)

dobbel

Endret av Skylines

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...