lille_lam Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Sitter å ser på en film på tv3 som heter Poseidon... Det er en slik katastrofe film og jeg vet jeg ikke burde se den. Liker egentlig ikke slike filmer også sitter jeg nå her å ser på den alene.. Someone help me. Er nesten sikker på at jeg kommer til å få mareritt av den..eller.. aldri tørre ta Stena Line båten igjen.. Endret 25. juli 2010 av lille_lam
Gjest Pucifer Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Du kan forsikre deg med at det skal mye til for at en så stor båt kantrer og blir liggende opp ned i vannet
Gjest Huffsa Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 (endret) I lille norge/skandinavia skjer ikke det, så lenge du ikke er ute med en jolle liksom Skal ekstremt mye for at det skjer steder med høye bølger også. Har du noen gang hørt om lignende liksom? (Bortsett fra under tsunamier ogsånt såklart) Ser på den selv, syntes den er ganske bra. Men den orginale er bedre syntes jeg (dette er en ny versjon av filmen) Endret 25. juli 2010 av Huffsa
Gjest Huffsa Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Det jeg syntes er litt morsomt er at det virker ikke som om de fryser eller noe. Det er liksom 31desember (eller 1januar da), burde være rimelig kaldt i vannet da..
lille_lam Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2010 Det ble bare for tøft/ekkelt for meg, måtte skru over på noe annet.. Hmm...tenker nå at jeg ikke burde ha sett den i det hele tatt, liker virkelig ikke slike filmer. Fikk ikke intrykket at det var en slik film av reklamen.. Huff, nei må gi meg det er jo bare en film da...
Gjest Huffsa Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Heheh, du skulle sett meg når jeg så Alien for første gang som 16(!)åring. Tørte ikke gå over jorder på over et år.
smalls Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Det jeg syntes er litt morsomt er at det virker ikke som om de fryser eller noe. Det er liksom 31desember (eller 1januar da), burde være rimelig kaldt i vannet da.. Haha det har jeg også lurt på
Mermaid Blues Skrevet 26. juli 2010 #8 Skrevet 26. juli 2010 Heheh, du skulle sett meg når jeg så Alien for første gang som 16(!)åring. Tørte ikke gå over jorder på over et år. Hihi, da er du tøffere enn meg, jeg er 25 og har ennå ikke turt å se Alien, til tross for at favorittskuespilleren min spiller en av hovedrollene Jeg har flere ganger vurdert å se den med pute eller spole forbi de ekle scenene, men jeg er så pysete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå