Gå til innhold

Catering i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Vi er et par som skal gifte oss i februar i Oslo og vi inviterer ca 80 personer i bryllupet, men med evt frafall vil jeg tro vi blir rundt 60, kanskje?

Er det noen som kan tipse oss om cateringselskaper/restauranter som kan catre type klassisk koldtbord eller tapas til så mange? Som har akseptable priser og god kvalitet. :)

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Trøndelags berømte Lill's Cafe og catering flytter endelig til Drammen ved årsskifte og vil med glede betjene dere og gjestene deres i februar 2011.

Se http://www.lills.no for utvalg. Meny/retter kan også tilpasses deres ønsker. Alltid rimeligere enn konkurrenter og alltid litt bedre, og alltid hjemmelagd :nigo:

Hilsen datter'n :)

Endret av LineGourmet
Skrevet (endret)

Jobbet for Dominiques som servitør for noen år tilbake, han har UTSØKT mat og er veldig hyggelig. Han tilbyr blant annet tapas.

www.dominiques.no/

Han skal iaff jeg bruke om gubben noensinne kommer til å fri :gjeiper:

Endret av Nienna83
Skrevet

Takk for tipsene! Men hjelper det om Lill's café åpner i Drammen når jeg skal gifte meg i Oslo? :) Jeg kan se for meg at det kan bli tungvindt med frakt av mat etc i forhold til avstanden. :)

- Mvh G

Skrevet

Solglimt

Jeg har brukt disse endel og er kjempefornøyd. 10 % for obosmedlemmer.

Skrevet

Takk for tipsene! Men hjelper det om Lill's café åpner i Drammen når jeg skal gifte meg i Oslo? :) Jeg kan se for meg at det kan bli tungvindt med frakt av mat etc i forhold til avstanden. :)

- Mvh G

Det er overhodet ikke noe problem. Lill's tar seg av trygg transport ;)

Skrevet

Vi brukte "Solglimt catering" i vårt bryllup! Vi hadde 3-retters. Utrolig god, og mye mat!! Og veldig rimelige priser! Jeg vet de har både koldtbord og tapas, men har ingen erfaring med den type mat fra de. Verdt å sjekke op hvertfall. de holder til på Sagene i Oslo

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...