Galadr1el Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Heisann! Vi er et par som skal gifte oss i februar i Oslo og vi inviterer ca 80 personer i bryllupet, men med evt frafall vil jeg tro vi blir rundt 60, kanskje? Er det noen som kan tipse oss om cateringselskaper/restauranter som kan catre type klassisk koldtbord eller tapas til så mange? Som har akseptable priser og god kvalitet. På forhånd takk!
LineGourmet Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Trøndelags berømte Lill's Cafe og catering flytter endelig til Drammen ved årsskifte og vil med glede betjene dere og gjestene deres i februar 2011. Se http://www.lills.no for utvalg. Meny/retter kan også tilpasses deres ønsker. Alltid rimeligere enn konkurrenter og alltid litt bedre, og alltid hjemmelagd Hilsen datter'n Endret 25. juli 2010 av LineGourmet
Nienna83 Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jobbet for Dominiques som servitør for noen år tilbake, han har UTSØKT mat og er veldig hyggelig. Han tilbyr blant annet tapas. www.dominiques.no/ Han skal iaff jeg bruke om gubben noensinne kommer til å fri :gjeiper: Endret 25. juli 2010 av Nienna83
Galadr1el Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2010 Takk for tipsene! Men hjelper det om Lill's café åpner i Drammen når jeg skal gifte meg i Oslo? Jeg kan se for meg at det kan bli tungvindt med frakt av mat etc i forhold til avstanden. - Mvh G
Grace Skrevet 29. juli 2010 #5 Skrevet 29. juli 2010 Solglimt Jeg har brukt disse endel og er kjempefornøyd. 10 % for obosmedlemmer.
LineGourmet Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Takk for tipsene! Men hjelper det om Lill's café åpner i Drammen når jeg skal gifte meg i Oslo? Jeg kan se for meg at det kan bli tungvindt med frakt av mat etc i forhold til avstanden. - Mvh G Det er overhodet ikke noe problem. Lill's tar seg av trygg transport
LindaM Skrevet 1. august 2010 #7 Skrevet 1. august 2010 Vi brukte "Solglimt catering" i vårt bryllup! Vi hadde 3-retters. Utrolig god, og mye mat!! Og veldig rimelige priser! Jeg vet de har både koldtbord og tapas, men har ingen erfaring med den type mat fra de. Verdt å sjekke op hvertfall. de holder til på Sagene i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå