Gjest Celina24 Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne, men jeg trenger å "lufte ut" det jeg har gått og tenkt på i hele dag, og muligens også få noen gode råd. For mange år siden (jeg var ca 11 år), var jeg veldig forelsket i nabogutten, som var et år eldre. Det varte noen år, men så gikk det egentlig over av seg selv. Og han og familien flyttet for flere år siden. Vi hadde derfor ikke snakket på mange år, men møttes plutselig på hverandre for noen uker siden. Siden da har vi vært venner på Facebook, og snakket der mye. Han har fått telefonnummeret mitt av en felles venninne, og kommet innom meg hjemme for å prate. Vi har snakket mye om at jeg likte han så godt før, og han har fortalt at han likte meg også. Men ingen av oss visste det om hverandre den gang. I går var vi på samme fest, og vi ble egentlig sittende for oss selv for å snakke om gamledager. Vi snakket også litt om at han har barn og kjæreste. Det virket litt på han som at alt ikke var helt bra mellom dem. Han sa ting som at han ble lei i blant, og at de krangler litt. Men etter å ha pratet lenge sammen, så kysset han meg. Jeg ble først litt paff, men kysset tilbake. Men så trakk jeg meg bort, fordi jeg vet at han har kjæreste. Og det sa jeg også. Så begynte vi bare å snakke videre sammen, og lot på en måte som at det ikke hadde skjedd. Da han skulle hjem sa han at jeg kunne sitte på med han, og det gjorde jeg. Da vi var fremme hos meg, ga jeg han en klem, og så kysset han meg igjen. Og jeg gjengjeldte det. Så sa jeg at vi ikke kunne gjøre det, "du er jo opptatt". Da jeg gikk ut av bilen sier han "vi må treffes snart igjen, da". Og det sier jeg at jeg vil gjerne. Er jeg fæl som har lyst til å treffe han igjen? Jeg har jo veldig lyst til å bli bedre kjent med han, og han tenker tydeligvis det samme. I går var det akkurat som at de gamle følelsene kom tilbake. Men jeg vil jo ikke være den som ødelegger et forhold, heller. Vanskelig dette... (jeg er 24, han 25)
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Det virket litt på han som at alt ikke var helt bra mellom dem. Han sa ting som at han ble lei i blant, og at de krangler litt. Å hjelpe meg! han er i et normalt forhold slik som oss alle andre!!! Så dette rettferdigjør med andre ord ikke hans handlinger....... Møt han gjerne igjen,som venner. heng gjerne ilag,som venner. Noe annet er det ikke og trenger du ikke å legge i det heller.
Supramundane Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Her ville jeg holdt avstand til ting hjemme hos han er avklart. Dere klarer tydeligvis ikke å holde fingrene av hverandre, og da er det beste å ikke møtes. Hvis han sliter i forholdet sitt og ønsker ut, og eventuelt ønsker å være sammen med deg, så må han aller først avslutte forholdet han allerede er i.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Klassisk tilfelle av at hverdagen har slått inn og han kjeder seg og innbilder seg at gresset er grønnere på andre siden. Du trenger ikke føle deg smigret. Han ville valgt hvem som helst som viste interesse for ham og ikke gav ham en rett i kjeften for klåinga. Han spiller garantert med hvis du legger deg på rygg, men regn ikke for hardt med at han forlater kjerringa og ungen.
Gjest meg. Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Og om dere ender opp med å bli sammen, hva tror du skjer når hverdagen innhenter dere og han møter en ny og interessant dame som gir ham oppmerksomhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå