Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips om hvordan man kan unngå innestengt skaplukt på klær som brukes sjelden? Finnes det noe man kan henge i skapet som forebygger slik lukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Gjest Pucifer
Skrevet

Først av alt - luft godt i skapene jevnlig. Flytt på klærne og gi dem litt luft.

Jeg tar alt ut av skapene en gang annenhver måned, rister klærne og bretter det på nytt før jeg legger det inn igjen.

I tillegg så har jeg små tøyposer med lavendel i som jeg legger litt rundt omkring i hyllene eller henger opp sammen med klærne. Dette gir klærne en svak duft av lavendel, som er bedre enn surt skap :P

Gjest Chanè
Skrevet

.. kvitte deg med klær du ikke bruker ..? Variere mer på de klærne du bruker ..?

Skrevet

Det enkleste er vell å ha mindre klær. Ellers har jeg sansen for å hengestativ. I ett perfekt garderobeskap henger nesten alt på hengere. Blir ikke så mye skaplukt da.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Viss du ikkje vil ha skaplukt, gå for koffertlukt! :sjenert:

Skrevet
:) Ja skjønner jo at lufting og alt det der må til, men hadde kanskje håpet det fantes en nyvinning jeg ikke var gjort oppmerksom på ennå :) Sikkert ikke dumt å ta ut alle klær èn gang i mnd, får prøve å få rutine på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...