sweetdana Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Noen som har noen gode tips om hvordan man kan unngå innestengt skaplukt på klær som brukes sjelden? Finnes det noe man kan henge i skapet som forebygger slik lukt?
Gjest Pucifer Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Først av alt - luft godt i skapene jevnlig. Flytt på klærne og gi dem litt luft. Jeg tar alt ut av skapene en gang annenhver måned, rister klærne og bretter det på nytt før jeg legger det inn igjen. I tillegg så har jeg små tøyposer med lavendel i som jeg legger litt rundt omkring i hyllene eller henger opp sammen med klærne. Dette gir klærne en svak duft av lavendel, som er bedre enn surt skap
Gjest Chanè Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 .. kvitte deg med klær du ikke bruker ..? Variere mer på de klærne du bruker ..?
zizla Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Det enkleste er vell å ha mindre klær. Ellers har jeg sansen for å hengestativ. I ett perfekt garderobeskap henger nesten alt på hengere. Blir ikke så mye skaplukt da.
Gjest Agurkolat Skrevet 30. juli 2010 #8 Skrevet 30. juli 2010 Viss du ikkje vil ha skaplukt, gå for koffertlukt!
sweetdana Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2010 Ja skjønner jo at lufting og alt det der må til, men hadde kanskje håpet det fantes en nyvinning jeg ikke var gjort oppmerksom på ennå Sikkert ikke dumt å ta ut alle klær èn gang i mnd, får prøve å få rutine på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå