Gjest Marianne Skrevet 25. juli 2010 #1 Skrevet 25. juli 2010 Grubler litt på noe angående kjæresten min. Saken er at de første månedene etter at vi var blitt kjærester, snakket han stadig om ei han var sammen med før. Om hvor grei hu var, og om at de var så gode venner at det var hun han først hadde fortalt at han hadde funnet seg kjæreste osv. Han har ikke bil, og vi bor et stykke fra hverandre, og han fortalte at hun da hadde tilbudt ham å låne bilen hennes når han måtte ønske. Så han syns hu var en så fantastisk person. Det gjorde ikke saken bedre for meg at det var hun som gjorde det slutt heller, han har fortalt at det var han som hadde vært mest betatt av henne. Etter hvert ble jeg litt lei, hun skrev også på veggen hans på facebook at nå var hun "helt klar for en sydentur." Dette skjedde helt i begynnelsen av forholdet vårt. Jeg spurte ham om hva hun hadde ment med det, og da sa han at de tidligere hadde snakket om det. Det endte med at jeg sa at jeg ikke syns noe om at de hadde så nær kontakt. Så sletta han henne som venn på facebook. Jeg syns det var litt drastisk, og sa at hun kunne jo stå der som venn. Det gikk noen uker, men igår snakket vi litt om det igjen, jeg sa at det var greit at han hadde henne som en bekjent. I dag var hun på plass som venn på facebook. Jeg bemerket det, og da sa han at hun hadde sendt ham venneforespørsel, hun hadde vel sikkert sett at han var borte og tenkt at det bare var en feil som hadde skjedd med fb. Jeg syns jo det var litt av et sammentreff at rett etter at vi hadde snakka om det, så sender HUN venneforespørsel.. Så la jeg merke til at på hverken hans eller hennes side sto det at de var blitt venner. De har tydeligvis trykket på "remove" begge to. Han sa at han ikke hadde snakka med henne, bare lagt henne til som venn igjen. Syns det er merkelig jeg. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han gidder å juge om det? Kan han ikke bare si at han sendte henne venneforespørsel, vi var jo enige om at det var greit. Og jeg tror jo han har snakka med henne siden de begge hadde fjerna den opplysninga, liksom. Er bare så irriterende når det virker som om han ikke snakker sant til meg. Blir litt i tvil jeg, om han drive og småjuger litt?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #2 Skrevet 25. juli 2010 Han juger fordi du ikke liker det. Og da tenker jeg automatisk at det gjør du rett i å ikke like. Hun gjorde slutt, ikke han. Og jeg tror ikke han er ferdig med henne. Så han har nok fortalt henne alt du sa.
Gjest Marianne Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Han juger fordi du ikke liker det. Og da tenker jeg automatisk at det gjør du rett i å ikke like. Hun gjorde slutt, ikke han. Og jeg tror ikke han er ferdig med henne. Så han har nok fortalt henne alt du sa. Æsj, det er det jeg er redd for også. Syns det blir så dumt å juge om det, liksom, når jeg i tillegg sa at det var greit at hun var der som venn. Også går jeg og lurer på hva han egentlig har sagt...
annemette Skrevet 25. juli 2010 #4 Skrevet 25. juli 2010 Hvis du kan se hele profilen hennes på facebook, og det ikke står der som en news-feed at de er venner, og det ikke står på siden hans heller, så er jo dette informasjon begge har valgt å fjerne. Om han er over henne eller ikke er vanskelig å si, men jeg tror ikke han hadde giddet å slette henne som venn i første omgang hvis han ærlig og oppriktig var interessert i henne. For meg virker det kun som at han ikke ønsket å såre deg og at han derfor fjerna den "news-feeden" om at de var facebookvenner igjen, selvom dere hadde snakket om at det var OK. Men for all del, ikke vær naiv, vær litt på vakt, om han viser andre "tegn" så bør du for all del ta det opp med mannen. Lykke til! Hilsen en som har vært i nesten samme situasjon. :klemmer:
Gjest Marianne Skrevet 25. juli 2010 #5 Skrevet 25. juli 2010 Hvis du kan se hele profilen hennes på facebook, og det ikke står der som en news-feed at de er venner, og det ikke står på siden hans heller, så er jo dette informasjon begge har valgt å fjerne. Om han er over henne eller ikke er vanskelig å si, men jeg tror ikke han hadde giddet å slette henne som venn i første omgang hvis han ærlig og oppriktig var interessert i henne. For meg virker det kun som at han ikke ønsket å såre deg og at han derfor fjerna den "news-feeden" om at de var facebookvenner igjen, selvom dere hadde snakket om at det var OK. Men for all del, ikke vær naiv, vær litt på vakt, om han viser andre "tegn" så bør du for all del ta det opp med mannen. Lykke til! Hilsen en som har vært i nesten samme situasjon. :klemmer: Ja, vi snakka om det tidligere også, skjønner du, at det kunne se litt dumt ut å plutselig bli venn med noen som man hadde vært venn med før, og at det gikk an å slette den "news-feeden". Så at han gjorde det kan jeg kanskje skjønne. Det jeg stussa på, var at faktisk hu også hadde gjort det. Og at hun skal ha sendt ham venneforespørsel rett etter at vi hadde snakka om det, liksom. Det virka liksom LITT for tilfeldig. Trenger jo ikke å være noe "big deal" det her, men jeg merker jeg blir litt sånn sår når det føles som om han juger litt. Ps! Hva slags situasjon var du i?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2010 #6 Skrevet 25. juli 2010 Hvordan så du at de var venner igjen når det ikke sto noe om det på siden hans/news feeden?
Gjest Marianne Skrevet 25. juli 2010 #7 Skrevet 25. juli 2010 Hvordan så du at de var venner igjen når det ikke sto noe om det på siden hans/news feeden? Jeg så det fordi jeg kikka på vennelista hans, selvfølgelig litt for nysgjerrighets skyld, men jeg blei litt forundra siden han hadde lagt henne til så fort igjen. Nå får jeg kanskje kjeft her inne for å ha snoka på vennelista hans, men det får så være. Vennelistene ligger åpne, og han ser på vennelista mi også.
NovaFlare Skrevet 25. juli 2010 #8 Skrevet 25. juli 2010 Facebook er noe tull. Har ødelagt mye for mange.
Gjest Marianne Skrevet 25. juli 2010 #9 Skrevet 25. juli 2010 Facebook er noe tull. Har ødelagt mye for mange. Ja, vet du hva, jeg begynner å tenke det samme. Jeg merker at facebook og msn og Nettby og alt sammen nesten blir til en plage. Kjæresten min har vært utrolig mye på nett, han skjerper seg nå når vi er sammen, men når vi er fra hverandre, så er han pålogga msn og facebook nesten bestandig, hvis jeg logger meg inn. Han har også masse jenter på msn som han ikke har møtt, men som han har truffet på Nettby og sånt, som han chatter med. Jeg har IKKE snoka der, men han fortalte meg det tidligere, han hadde faktisk et par hundre kontakter på msn, han fortalte det mest sannsynlig i den tro at dette var både greit og vanlig. Vel, jeg har begynt å merke at det IKKE er hverken greit eller vanlig i min verden. Spesielt ikke siden kjæresten min faktisk er godt oppe i 30-åra, og mange av disse chatte-venninnene hans er rundt 20.
NovaFlare Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Jepp, både jeg og min kjære har tatt avstand fra det. Vi er verken på facebook eller nettby.. men tenk... vi klarer faktisk å holde oss oppdatert likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå